Skip to main content

Wat een drama die nieuwe app!

  • 20 May 2024
  • 58 reacties
  • 1341 Bekeken

Net alle devices voorzien van de nieuwe app. De beste release ever, volgens Sonos! Nu spijt als haren op mijn hoofd. Tal van functionaliteiten zijn niet meer beschikbaar, waaronder het aanvullen van je speellijst. Ook al mijn aangelegde afspeellijst zijn onvindbaar. Terug naar de vorige versie van de app is ook onmogelijk. HELP!!! Als iemand al uitgevonden heeft hoe dit wel mogelijk is, PLEASE let me know!

58 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

@Erooij  Die knop onderaan die je ook naar boven kunt swipen geeft altijd de alfabetisch eerste speaker weer, wat in veel gevallen niet de meestgebruikte is. Waarom geen keuze gegeven om bij mij niet “Badkamer“ maar “Keuken” weer te geven. Scheelt mij een hoop geswipe.


Hmm, vreemd. Bij mij laat die altijd de laatst gebruikte kamer als default zien. Bij jou niet? Maar toegegeven, je moet echt opletten wat je onderaan actief hebt staan. Ik verbaasde mezelf er eens over dat mijn platenspeler plots Dolby Atmos compatibel was (de muziek leek daadwerkelijk van achter mij te komen) tot ik besefte dat ik muziek via de soundbar en surrounds aan het afspelen was. 😂

Reputatie 7

Nu wel inderdaad. :-)

De nieuwe update ook weer een drama 

volume reageert niet of heel traag 

spotify en Sonos niet meer tegelijk op 2 verschillende apparaten te bedienen? 
kamers wisselen gaat traag en soms niet

en nog steeds de functie niet terug met telefoon knoppen het volume te kunnen bedienen zonder eerst de telefoon te ontgrendelen 

Reputatie 7

Wat bedoel je met “spotify en Sonos niet meer tegelijk op 2 verschillende apparaten te bedienen? ”

Voorheen kon je als je op een telefoon nummers gedownload had en offline luisterde gewoon op Spotify muziek afspelen en dan bv met een andere  telefoon thuis gewoon via Sonos op spotify , dit gaat nog wel alleen stopt de muziek dan elke keer of hij gaat zomaar op een ander nummer etcetera 

En nogmaals. Ik begrijp er niks van. Bij mij loopt alles wat ik gebruik als een zonnetje en heb ik dus nergens last van. Hoe kan dat dan?


nou Ron, dan kan jij me wel vertellen hoe ik de afspeellijsten van mijn muziekbibliotheek (nas) weer beschikbaar krijg? 

Reputatie 7
Badge +3

Hij schrijft ook “wat ik gebruik”. Bij mij loopt, wat ik gebruik, ook prima. Als een zonnetje vind ik wat overdreven, maar het werkt. 
Ik kan prima films luisteren en Apple Music en tunein werken ook goed. 

Reputatie 7

@Hpbrg Dus het gaat nog wel, maar het werkt slecht?

Overigens maak ja dan dus op hetzelfde moment gebruik van één Spotify-account op Sonos en op Spotify? Want daar heeft Spotify een hekel aan……

Reageer