Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding met sonos na update

  • 17 March 2024
  • 31 reacties
  • 1429 Bekeken

Beste, eergisteren een sonos app update moeten uitvoeren. Hierna kan sonos geen verbinding meer maken met mijn netwerk lijkt me. Vanalles geprobeerd zoals apparatuur uitgezet en terug opgezet, router uitgetrokken etc…

Alle andere apparaten in huis zitten gewoon op het juiste WiFi netwerk.

Kan dit aan de update liggen?

 

Alvast bedankt

Steve

31 Reacties

Reputatie 7

OK. En als je bijvoorbeeld op je router het 5Ghz netwerk eens uit zet?

Ik heb 3 verschillende netwerken aangemaakt. 6, 2,4  en 5. alles aangezet en uitgezet. Sonos verbinding laten maken met apart 2,4 5 etc. Helaas niet het effect. 

En dat zijn overigens belachelijke maatregelen die je moet nemen om een verbinding weer te laten werken na een app-update. Ik snap werkelijk niet waarom Sonos dit niet oplost. 

Na update nieuwe app werkt Sonos niet of dramatisch.

kan speakers niet vinden of wel verbonden maar wil niks afspelen. Meerdere malen opnieuw opgestart en speakers gereset. Problemen blijven. Wie heeft de gouden tip. Voor de update waren er geen problemen.

speakers play 5, one en bookshelf 

Na update nieuwe app een maand terug kan ik nog steeds geen verbinding meer maken met meerdere boxen tegelijk. Wanneer word dit probleem opgelost. Ik heb alles al diverse keren uitgezet zowel de router als de boxen,niks werkt. Erg slecht, ik ga anders andere boxen van een betere merk aanschaffen. Dan is Sonos niks voor mij meer.Ik vind het ook slecht dat ik Sonos zo slecht kan bereiken voor hulp. Nergens een e-mail adres te vinden.

Reputatie 7

Dit is geen algemeen probleem. Sommigen hebben het wel, anderen niet. Dat betekent dat het niet zomaar wordt opgelost, maar dat Sonos ervan moet weten. Dat kan door ze te bellen, al is het er deze dagen erg druk.

Reageer