Vraag

Geluid valt telkens (kort) weg op de Playbar en Play 1 surrounds

  • 3 October 2017
  • 36 reacties
  • 5805 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

36 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
@ Johnny boy Koop alsjeblieft niet zomaar een Boost. Het ligt volledig aan wat het probleem is of een Boost het op gaat lossen. Veelal worden dit soort problemen veroorzaakt door een 5ghz signaal dat de verbinding tussen de Playbar en satelliet speakers moeilijk maakt. Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.

@Basvanhees Wil jij ook een diagnose maken en het nummer hier vermelden?
Dat is waar ben wel erg benieuwd of dat dan gaat werken zou top zijn!
Dat ding zullen ze denk ik niet voor niets op de markt gebracht hebben
Ik he hier ook last van sinds kort . Playbar blijft het doen maar de surround valt regelmatig uit . Ik denk eraan om een Sonos Boost er zelf tussen de router en de playbar te zetten om te kijken of dat dit helpt
Hey ik heb ook dat geluid 1 sec weg valt af en toe heb de playbar met glasvezel kabel aangesloten op me philips ambilight tv als ik alleen de playbar gebruik geen probleem
Ik zal het vanavond checken. Waar zou hij op moeten staan? En is het niet vreemd dat hij weken goed functioneert en vervolgens dit probleem vertoont?
Reputatie 5
Badge +2
Kan je controleren op welk formaat de optische uitvoer staat. Is dit Dolby Digital 5.1 of PCM? Er zijn wel firmware problemen bekent van Samsung JS en JU Series.
Ik heb een samsung 7series en heb hem met optische kabel aangesloten direct op de tv
Reputatie 5
Badge +2
Wat voor TV heb je en is de PLAYBAR aangesloten middels een convertor of direkt op de TV?
Ik heb dit probleem ook sinds vandaag, eerder nergens last van gehad. 8109832
Reputatie 5
Badge +2
Het ziet ernaar uit dat de Playbar af en toe niet genoeg geluid ontvangt van de bron waar deze in zit. Hoe zit de Playbar aangesloten? Rechtstreeks op de televisie, of via een converter of iets dergelijks? Is het mogelijk om de Playbar op een andere bron te proberen, zoals de decoder van het televisie signaal van de provider?