Skip to main content
Hallo,

Na update van de Sonos app hebben we geen geluid meer op diverse apps waaronder Netflix en NPO uitzending gemist. TV Samsung UE40F6740. Altijd prima gewerkt. Komt er een oplossing bij update ?

Optische kabel werkt goed, radio en TV werkt prima

In Netflix omzetten van 5.1 naar stereo heeft geen effect.

Graag bericht van Sonos
Dank je Bob. De update heeft voor de oplossing gezorgd.
@Ndv De update staat voor je klaar, je kunt deze vinden in de instellingen van de Sonos app.

@jan g Wil je een diagnose voor me maken zodat we voor jou ook de update klaar kunnen zetten? Het nummer mag je hier vermelden. Diagnose maak je zo.
Diagnose verzonden 7803134.

Inmiddels ontdekt dat oplossing tv schakelen naar PCM ervoor zorgt dat Netflix wel geluid geeft.

Graag ontvang ik ook de handmatige update.
Hallo

IK heb ook hetzelfde probleem, ik krijg pas na 10 min geluid uit mijn tv, heb ook een tik geluid in de play 1 speakers.

dit is gekomen na de update.

heb een recente phillips tv een playbar en 2 play 1 staan

graag bericht

JAN G
Hallo, hier hetzelfde probleem. Geen geluid via Netflix en een tikkend geluid uit de Play:1's. Diagnose verzonden met nummer: 7832180

Graag ook een update voor mij?

Hartelijk dank alvast!

Er staat een update voor je klaar!

Het werkt! Heel fijn, bedankt
Ook hier alleen maar tikkend geluid bij Netflix.

Graag update, diagnose nevestigings nummer: 7853213

Workaround: playbar stekker (stroom) er uit en er weer in, nadat playbar opnieuw is opgestart eerkt alles goed...

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Na de laatste Sonos update (7.4) geen geluid meer via smart tv apps: Netflix, YouTube, Plex etc. Enkel nog een tikkend geluid door mijn Play 1's.

Tv: Samsung 55JU7000.

Diagnosenummer: 7851666.

Is het mogelijk om een update te krijgen?

Alvast bedankt

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Na de laatste Sonos update (7.4) geen geluid meer via smart tv apps: Netflix, YouTube, Plex etc. Enkel nog een tikkend geluid door mijn Play 1's.

Tv: Samsung 55JU7000.

Diagnosenummer: 7851666.

Is het mogelijk om een update te krijgen?

Alvast bedankt
Zie graag nieuwe diagnose tegemoet om te zien wat er met je Sonos gebeurt,

Waarschijnlijk heb je sneller een antwoord als je telefonisch contact opneemt met onze support afdeling.
Nee, klopt toch weer niet; melding van Sonos dat geluit TV niet wordt ondersteund blijft...

Heb de kabel nu in de uitgang vd TV en selecteer op TV settings deze optische uitgang; dat moet toch de juiste/logische werkwijze zijn?
Oh wacht, ik moet TV luidsprekers in mijn tv instellingen aanzetten/veranderen als ik switch van Ziggo en Netflix. Dan doet ie het wel.....

Geen wereldramp, maar niet heel logisch als je het mij vraagt. Maar thanks voor de update anyway!
Nee, helaas niet opgelost. Waar moet de optische kabel in, kan deze gewoon in de Ziggo decoder blijven zitten? Want dát geluid komt er doorheen
Hier hetzelfde probleem; geen geluid via Sonos tijdens Netflix en andere diensten. Tv kijken via Ziggo werkt wel. Waar hoort optische kabel nu in te zitten? Veranderen helpt niet. Graag hulp, danku.

7836625 Is het diagnose nummer

Hey JJB,

update staat klaar, hoor graag of het 't oplost!
Hier hetzelfde probleem; geen geluid via Sonos tijdens Netflix en andere diensten. Tv kijken via Ziggo werkt wel. Waar hoort optische kabel nu in te zitten? Veranderen helpt niet. Graag hulp, danku.

7836625 Is het diagnose nummer
Aanvulling : app geeft melding : geluid tv niet ondersteund wanneer Netflix aanstaat
Hallo, hier hetzelfde probleem. Geen geluid via Netflix en een tikkend geluid uit de Play:1's. Diagnose verzonden met nummer: 7832180

Hartelijk dank alvast!

Er staat een update voor je klaar!
Het werkt weer, dank!

Hartelijk dank alvast!
Beste BobM,

Dank voor de hulp en update.

Alles werkt weer!

Gr. BasW
Hey Veldkamp, Acequinto en Streambuster.

Heb jullie alle een antwoord gegeven in een ander topic, denk dat het ook handig is om niet de zelfde vraag in verschillende fora's te plaatsen, maar geduld te houden op ons antwoord.

Wat ik gemeld heb in de andere topics, We raden altijd aan om updates uit te voeren, en mochten er problemen zijn dan zullen we uiteraard hier een oplossing voor aandragen.

Voor Acequinto en Streambuster, jullie update staat klaar, als je na het updaten van je systeem nog problemen hebt horen we het graag en zien we graag een nieuwe diagnose tegemoet.
Beste Bob M.

Ook ik heb hetzelfde probleem. Geen geluid via de apps op tv (oa youtube) en videomateriaal vanaf externe bron. Enkel harde tikken uit de play 1's.

Probleem diet zich voor na de laatste updat (7.4)

Heb je voor mij ook een handmatige update? (Android)

Diagnosenummer (s): 7818148 & 7820314

Alvast bedankt!
hier het zelfde probleem graag voor mij ook een update

diagnose nummer is 7827975