Vraag

Sonos Afspeellijsten

  • 8 May 2024
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Ik zie in de nieuwe app niet meer alle Sonos afspeellijsten maar slechts 11. 
waar gaat het fout? Hoe krijg ik weer toegang tot al mijn Sonos afspeellijsten 

ik hoor het graag

kooiman
 


7 Reacties

Ik heb in de app voor de upgrade wel 50 afspeellijsten maar na de update van S2 ziek ik bij Sonos Favorieten/afspeellijste er slechts 11 terug. Ik heb er 2 verwijderd en zie er nu nog maar 9.  Waar zijn de andere?

Ik heb hetzelfde probleem.

Na de update van de app worden de meeste van mijn eigen afspeellijsten niet meer getoond.

Soms zijn ze er wel allemaal, maar even later zijn ze weer verdwenen????

Reputatie 7

Heb je al een uit- en weer ingelogd in de app?

Ja, ik ben uitgelogd en daarna weer ingelogd, mijn afspeellijsten zijn er niet in deze app , wel in de oude app. 
ik ga me voor vannacht uitloggen en kijk morgen wel weer

Reputatie 4
Badge +3

De nieuwe Sonos app toont de afspeellijsten niet meer. Soms wel, maar meestal niet. Het is een van de vele fouten van de nieuwe app.

Dan zal ik mijn andere apparaten maar niet updaten totdat dit gefixt is. Helaas. 
Hoor ik wanneer de app weer is verbeterd, hij doet wel meer dingen vreemd zoals mixen van luidsprekers etc. wifi netwerk kan ook nog niet gewijzigd worden. We zijn er vooralsnog NIET op vooruit gegaan, eerder achteruit , jammer

Reputatie 4
Badge +3

Hoor ik wanneer de app weer is verbeterd, hij doet wel meer dingen vreemd zoals mixen van luidsprekers etc. wifi netwerk kan ook nog niet gewijzigd worden.

Hier staat het antwoord waar je om vraagt.

Reageer