Skip to main content
Vraag

Error code 1001 bij instalatie nieuw speaker / systeem

  • 2 July 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Net een nieuwe box gekocht (One SL), bij het aansluiten van het systeem gaat het goed tot hij moet updaten, dan krijg ik de error code 1001. Ik kan helemaal opnieuw beginnen. Ik heb alles geprobeerd, resetten, via de ethernet kabel, via de laptop, tablet en mobiel instaleren - echt radeloos. Klanten service van Sonos gebeld en zelfs die konden mij niet helpen. Enige wat zij adviseerde is om het nog te proberen met de laptop, nu ik ook dat heb geprobeerd lukt dat ook niet. Ik zie op de app store reviews van ios en Android dat er super veel klachten zijn door de nieuwe update.

 

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zit nu met 8 sonos speakers die het niet doen. Wat moet ik doen?

3 Reacties

Reputatie 7

Probeer het eens met een iOS-apparaat. Evt. de update uitlokken vanaf de PC en dan op de mobiel verder.

Ook met IoS apparaat geprobeerd (tablet als mobiel), helaas niet gelukt. 

 

Probleem met PC is dat ik niet eens de instalatie kan afmaken omdat ik niet via de pc een nieuw systeem kan opzetten. Als ik daar op klik kom ik bij de download pagina van Sonos uit. Dus update uitlokken lukt ook niet. 

Reputatie 7

Geen idee of het werkt, maar als je de set up uitvoert tot de fout zich voordoet, kun je dan niet via de PC-app de update doen? 

Reageer