Rearspeakers

  • 1 February 2019
  • 36 reacties
  • 1141 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

36 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Links was de eerste die ik moest syncen daarna rechts, ik had geen keuze om aan te duiden welke links of rechts was, dit ging vanzelf.
Reputatie 5
Badge +3
Vroeg de app wel om aan te geven welke speaker links of rechts is?
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb ze ontkoppeld en daarna weer gekoppeld maar er werd niet gevraagd naar de afstand van de speakers tot de zitplaats. Trueplay heb ik ook opnieuw uitgevoerd. Alles is hetzelfde als voorheen.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt Tim,
Ik ga ze eens proberen te ontkoppelen, want toen ik ze voor de eerste keer instelde heb ik geen vraag gezien ivm de afstand.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +2
Ontkoppel de surround speaker en koppel deze opnieuw.
Als het goed is krijg je de vraag wat de afstand van de speaker is tot jou zitplek.
Geef dan voor de rechter achter speaker aan dat deze verder dan 3 meter van je vandaan staat, dit zal het geluid harder doen laten klinken dan wanneer deze op minder dan 0.6 meter is ingesteld.
Misschien dat het opnieuw tweaken van Trueplay toch nog wat teweeg brengt in het geheel, maar meer valt er helaas niet op aan te passen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Tim,

De achterspeakers spelen perfect hoor en mijn wifi is ook stabiel.
Het het is gewoon dat ik de rechter achter speaker te ver van mij moet plaatsen omdat ik met een groot schuifraam zit en de One hier niet voor kan plaatsen.
De linker speaker staat een kleine 2 meter van mij vandaan en de rechter een dikke 4,5m.
Als bij een film het geluid enkel van rechts achter zou komen, dan hoor ik het in de verte. Daarom zou het ideaal zijn om het volume van deze speaker iets hoger te kunnen zetten zodat ik toch ongeveer hetzelfde volume hoor, ongeacht hoever ze staan.
In ieder geval werkt alles wel prima hoor, geen storingen of haperingen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Tim,

De achterspeakers spelen perfect hoor en mijn wifi is ook stabiel.
Het het is gewoon dat ik de rechter achter speaker te ver van mij moet plaatsen omdat ik met een groot schuifraam zit en de One hier niet voor kan plaatsen.
De linker speaker staat een kleine 2 meter van mij vandaan en de linker een dikke 4,5m.
Als bij een film het geluid enkel van rechts achter zou komen, dan hoor ik het in de verte. Daarom zou het ideaal zijn om het volume van deze speaker iets hoger te kunnen zetten zodat ik toch ongeveer hetzelfde volume hoor, ongeacht hoever ze staan.
In ieder geval werkt alles wel prima hoor, geen storingen of haperingen.
Reputatie 7
Badge +2
Via: Meer > Instellingen > Instellingen Kamer, kan je de Beam of andere soundbar kiezen, hier kan je naar Geavanceerde Audio, waarin je de surround speakers kan aanpassen.
Weet dat als de rechter achter speaker helemaal niks laat horen, er mogelijk iets anders aan de hand is, bijvoorbeeld wifi-storing, wat we uiteraard graag voor je onderzoeken.
Mocht de linker achter speaker ook niks laten horen, dan kan het ook te maken hebben met het feit dat je naar een Stereo signaal aan het luisteren bent ipv een Dolby Digital signaal.
Zie hiervoor graag onze Community Post omtrent Home Theater, waarin je het Stereo vs Dolby gedeelte wilt uitklappen.
Reputatie 5
Badge +3
Hopelijk kan het bij de volgende update wel, nu kan het idd niet.
Reputatie 7
Volgens mij kan dat niet, maar een nieuwe Trueplay-sessie kan wel.