Skip to main content
Vraag

Na App update (iOS) werkt Radio Sonos niet meer (opnieuw autoriseren)

  • 13 May 2024
  • 28 reacties
  • 1236 Bekeken

Na App update (iOS) werkt Radio Sonos niet meer (opnieuw autoriseren)
Acties ondernomen:
- App verwijderd
- App opnieuw geinstaleerd (en aangelogd)
- Radio Sonos gestart met vervolgens de melding: "De toegnag tot je Sonos Radio-Account is verlopen" Autoriseer je accont opnieuw om toegang te krijgen tot deze dienst.
- Vervolgens "Opnieuw autoriseren" welle een spinning wheel laat zien en vervolgens de knop "Toestemming verlenen" laat zien.
- De Sonos App gaat vervolgens met een spinning wheel "Bezig met autorisatie voor Sonos Radio-Account"
- Hierna laad heet hoofdscher (Dashboard) maar komt de app weer met de melding: "De toegnag tot je Sonos Radio-Account is verlopen" Autoriseer je accont opnieuw om toegang te krijgen tot deze dienst.

Ik zie onder in het scherm van de app, wel b.v. de TV en kan hieran het geluid ook harder en zachter zetten.
Op de (iOS) telefoon van mijn vrouw, staat nog de oude Sonos app (met het zelfde account) Hier kan ik Radio Sonos nog wel gebruiken.
Ik zie op MIJN telefoon, wel de nummers die worden afgespeeld van de radio zender welke mijn vrouw heeft gestart.

 

28 Reacties

Nee maar wel van iemand anders, maar misschien dat jij dit wel normaal vind, dat je geen antwoord krijgt. 

Hier van hetzelfde

Bij mij doet hij het vandaag weer ineens, misschien toch een update geweest. 

Reageer