Beantwoord

Hoe schakel ik terug naar het geluid van de TV op de beam?

  • 15 July 2018
  • 28 reacties
  • 26858 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

28 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb alles gedaan wat hierboven staat.. ik krijg ook mijn tv geluid niet terug.
Dia.nr 278604408

Wat als je de TV helemaal uit en aanzet?
In principe als de Sonos de TV laat horen, en je zou schakelen naar Radio, dan zal Sonos het TV geluid blijven ontvangen, Sonos zal dit TV geluid niet laten horen omdat je net de keuze maakt Radio af te spelen.
Als je dan de TV uit en aanzet, zal Sonos dus geen geluid van de TV ontvangen, en opnieuw TV geluid ontvangen, dus van een stille situatie komt er opeens geluid binnen, en dus zal Sonos ophouden radio af te spelen en weer verder gaan met de TV.
Als dit niet zou gebeuren, dan ook voor jou het verzoek ons even te bellen.
Reputatie 5
Badge +3

De Beam kan enkel herkennen dat hij een signaal binnenkrijgt wanneer het signaal eerst is onderbroken. Hiervoor dien je de tv uit en aan te zetten.

 

Je kunt ook in de Sonos-app, bij Bladeren, kiezen voor de optie TV. Dan pakt de Beam het automatisch.

Blij dat ik dit topic vond.

 

Vandaag de beam geïnstalleerd en ook geconfronteerd met dit ergerlijk probleem. Alles OK tijdens het normale tv kijken, maar als je even switcht naar de radio of Youtube, krijg je na het stoppen daarvan niet automatisch terug het geluid van de tv… Tenzij je de tv uit- en aanzet of de schakelaar “automatisch afspelen” eens over en weer schuift.


Graag snel een oplossing… :(