Beantwoord

Echo geluid

  • 2 November 2016
  • 39 reacties
  • 8122 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

39 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
@DebbyKr Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
De tv luidsprekers staan uit. De vertraging zit hem in de play 3's die naast mijn playbase opgesteld staan.
Reputatie 5
Badge +2
........wordt het geluid op de Play1 af en toe heel kort onderbroken (hikje). Dat gebeurt niet bij andere bronnen.

Dit komt door draadloze storing, de PLAYBASE communiceert met gegroepeerde spelers over het 2.4 ghz netwerk, met surrounds is dit anders namelijk over 5ghz. Overigens zie ik dat je meerdere wifi punten heb, dit is een netwerk setup die wij niet kunnen ondersteunen omdat Sonos altijd schillende wifi punten zal zien i.p.v. 1, geadviseerd is dat ook om 1 speler permanent aan je netwerk te bekabelen.

....Ik gebruik een playbase met 2 play 3's bij de playbase en 2 play 1's achter, voor het surround.

Staan de TV luidsprekers uit? Is de vertraging op de surrounds of of de PLAYBASE te horen.
Mijn tv audio uitgang staat reeds op optisch.
Perfect opgelost door de telefonische helpdesk van SONOS. TV op optisch geluid gezet en hele echo is weg. Weer het perfecte geluid van SONOS terug. Dank!!!!!!!!!!!
Ervaar ook een echo als ik tv kijk. Ik gebruik een playbase met 2 play 3's bij de playbase en 2 play 1's achter, voor het surround.
Met klantenservice van SONOS TV op OPTIS+CHE verbinding gezet en nu heerlijk geluid, zoals we dat kennen van SONOS!!!
@Bob M - zou je ook kunnen kijken naar 8395718? Als ik het TV geluid niet alleen op de playbase zet, maar ook op de Play1 dan (1) lijkt er een kleine vertraging te zitten waardoor er een echo effect te horen is en (2) wordt het geluid op de Play1 af en toe heel kort onderbroken (hikje). Dat gebeurt niet bij andere bronnen.

F
Reputatie 5
Badge +2
Wil je dan misschien ook een diagnose maken en het nummer hier posten? Dan kunnen we wat meer zeggen over je systeem.
Ik heb dit ook als ik tv kijk met playbase en 2 Sonos 3 speakers. Is irritant.
Nr: 6732794
Reputatie 5
Badge +2
Zou je voor mij een diagnose in willen sturen, zodat ik deze even kan bekijken. Post je bevestiging's nummer hier.
Ja lijkt wel vertraging op de play1's.
Ja heb ze gewoon in de groep samen met soundbar en sub zitten
Badge
Zit er een vertraging in misschien waardoor het op een echo lijkt? Heeft u de componenten wel in 1 groep zitten?