Beantwoord

Nieuwe App is waardeloos, waar zijn mijn functionaliteiten?

  • 9 May 2024
  • 45 reacties
  • 1454 Bekeken

Reputatie 2

Ik kan mijn eigen muziek uit de library niet meer beluisteren en mijn alarmen niet meer bedienen. Ik heb voor duizenden euro's aan Sonis apparatuur in huis. Dit is compleet onacceptabel.

 

Sonos, los dit heel snel op aub.

icon

Beste antwoord door Bstraat 10 May 2024, 15:10

Bekijk origineel

45 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ongevraagd ge-update? Dat heb je toch zelf in de hand of je wilt updaten of niet. Ik heb alles handmatig staan n bepaal gewoon zelf of en wanneer ik zal updaten of niet. Dat is toch echt een eigen keuze. Er is geen app-aanbieder die eerst gaat vragen aan iedere gebruiker of ze wel mogen updaten.

Eens dat het proces niet vlekkeloos loopt bij Sonos, maar ik moeten zeggen dat ik nu toch redelijk tevreden ben met de nieuwe app. Mogelijk dat dit komt omdat ik met iOS werk, geen idee. 

Wat een waardeloze update! Ongevraagd wordt er geüpdate en het resultaat: walgelijk! De Helpdesk bellen met de daar bijbehorende wachttijd zegt al iets van de problemen bij Sonos. De heldeskmedewerker zegt dat zij de problemen doorgeeft aan de Engineers! Engineers? Basisschool afgerond? De speellijsten van Spotify worden niet allemaal overgenomen. Voortdurend problemen met de radiostations en het afspelen op de juiste speaker. “Er kan geen content worden geladen”. De radiostations staan horizontaal. Vroeger verticaal. De radiostations kunnen niet alfabetisch gerangschikt worden. En zo kun je nog een hele poos doorgaan. En dan maar pochten over het superieure product! Bedankt Sonos!

Iedere morgen kan de app op mijn telefoon het systeem niet vinden voorheen bijna nooit gehad. 
De irritatie wordt steeds groter. 
 

Reputatie 7

Vooral raar dat daar niet vantevoren eerlijk over gecommuniceerd is. Dat had zoveel teleurstelling gescheeld……

Reputatie 7
Badge +3

Ik sinds 6-6-2024 weer nummers en albums aan de wachtlijst toevoegen gelukkig, wel raar dat Sonos een grote update uitbrengt die nog niet af is en heel veel gebruikte functionalietijd mist

Dat was al aangekondigd door hen. Soms is het ook beter gefaseerd te werk te gaan.

Ik sinds 6-6-2024 weer nummers en albums aan de wachtlijst toevoegen gelukkig, wel raar dat Sonos een grote update uitbrengt die nog niet af is en heel veel gebruikte functionalietijd mist

Reputatie 7
Badge +3

Ik moest mijn Sonosradio account opnieuw invoeren.

Reputatie 7

TuneIn weer geïnstalleerd? Daarna deden ze het bij mij weer.

Reputatie 7
Badge +3

Al mijn favoriete radio kanalen geven foutmelding “oeps er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw”.

Door op bewerken te klikken kun je ze verwijderen uit je favorieten lijst. Daarna kun je ze opnieuw toevoegen en werkt het weer.

Niet echt om blij van te worden!

Ach, als dat eenmalig is enter werkt vervolgens.

Al mijn favoriete radio kanalen geven foutmelding “oeps er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw”.

Door op bewerken te klikken kun je ze verwijderen uit je favorieten lijst. Daarna kun je ze opnieuw toevoegen en werkt het weer.

Niet echt om blij van te worden!

Reputatie 7

Zoals Sonos bekend heeft gemaakt komt deze functie deze maand nog terug.

Kan geen muziek toevoegen aan wachtlijst kan dus maar een afspeellijst of album afspelen, WAARDELOOS

Reputatie 7

Dat gaan ze niet doen. De vraag is dus waarom jij geen toegang hebt tot je muziek. Al geprobeerd opnieuw toe te voegen via de PC- op Mac app?

Badge

Graag snel terug naar de prima S2 app 

Badge

Waardeloze app , geen toegang tot mijn muziekbibliotheek (NAS)  geen lokale zoekfunctie zeer slechte userinterface een wanprodukt, bar slecht en vol fouten onbruikbaar. .

 

Reputatie 7

Muziekbibliotheek 

Heb je deze opnieuw geautoriseerd? Of staat hij op een oude NAS die alleen op SMBv1 verbinding maakt. In het laatste geval moet je kijken of hij toch nog naar v2/v3 kan, anders gaat het niet meer werken.

TuneIn

Voor TuneIn moet je eerst via de TuneIn app een gratis of betaald account aanmaken en dan TuneIn als muziekservice toevoegen aan Sonos. Bij mij deden toen ook de favorieten het weer.

Gezien het feit dat Sonos een heel nieuwe app heeft ontwikkeld en deze onontbeerlijk is voor de nieuwe Sonos Ace en Roam 2 denk ik niet dat je hoop moet hebben op terugkeer van de oude app,

Waardeloos, kan na de update m’n muziekbibliotheek niet meer afspelen, al m’n TuneIn radio stations zijn weg, Sonos favorieten worden niet geladen en kan niet meer geluid via Chromecast via de tv op het systeem afspelen??? Heel graag en snel weer terug naar het oude a.u.b.!!

Reputatie 7

@Frederike Ik zie nu dat het om een computer gaat, dan is SMBv1 het probleem niet. Kun je muziek niet opnieuw toevoegen? Evt. via de app op de laptop?

Ik krijg om de haverklap de melding "Geen producten gevonden”. Dat krijg ik alleen opgelost door dan de app af te sluiten,  wifi verbinding op de telefoon uitzetten, wifi verbinding weer aanzetten en de app weer starten. Elke dag, 10 - 20 keer….

De oude app had dit soms ook, maar nu is het bijna standaard.

Ook ik kan niks meer met die Sonos. Wat n geldverspilling die playbar… weg er mee

Ik kan nergens SMBv1 vinden op mijn laptop. Ik weet niet eens wat het is. Zal wel iets met blokken te maken kunnen hebben. Maar hoe kan ik dit dan oplossen?

 

Reputatie 7

@Frederike Naast de nieuwe app heeft Sonos ook de ondersteuning voor SMBv1 gestopt - om veiligheidsredenen. Zou jij van dat laatste last kunnen hebben? Sonos heeft dat overigens wel aangekondigd.

Ik kan de muziek op mijn computer ook niet meer met Sonos afspelen.  Daarom heb ik sonos aangeschaft. Maar fijn te weten dat het niet aan mij ligt. :) Maar zwaar K.t   

Wat een ruk app die nieuwe. Krijg met geen mogelijkheid mijn apparaten gekoppeld. Melding “ er is iets misgegaan”. Inderdaad het is goed mis met Sonos.

Ga voor een ander merk kijken, voel me goed belazerd door Sonos

Inderdaad dikke schande. Waardeloze app voor dure producten

 

Reageer