Skip to main content

uit-aanzetten audio surroundspeakers

  • 24 June 2024
  • 14 reacties
  • 142 Bekeken

De nieuwe app werkt bij mij goed, behalve als ik bij muziek en films de speakers wil aanzetten werkt de knop soms niet en als ik de speakers wil uitzetten bij te veel surroundgeluid (gesprekken, voetbal of debatten op tv) dan lukt dat soms niet. Dit aan- of uitzetten doe ik via de knop Radertje, dan Playbar, dan audio surroundspeakers. Soms staat er dan volume regelen tv en speakers, maar vaak staat er Resetten en die knop is dan niet te gebruiken. Wat is in dezen de oplossing?

14 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

De nieuwe app werkt bij mij goed, behalve als ik bij muziek en films de speakers wil aanzetten werkt de knop soms niet en als ik de speakers wil uitzetten bij te veel surroundgeluid (gesprekken, voetbal of debatten op tv) dan lukt dat soms niet. Dit aan- of uitzetten doe ik via de knop Radertje, dan Playbar, dan audio surroundspeakers. Soms staat er dan volume regelen tv en speakers, maar vaak staat er Resetten en die knop is dan niet te gebruiken. Wat is in dezen de oplossing?

Welke sub heb je aan je app gekoppeld? 

Reputatie 7
Badge +3

iOS of Android. Zelf werk ik met iOS en herken dit totaal niet.

overigens grappig dat je bij tv kijken teveel surroundgeluid ervaart. De meeste willen juist mee. Overigens herken ik hier ook niet dat bij gesprekken of debatten teveel geluid uit de surrounds komen. Hoe hoog staat de volumeregel8ng voor de surrounds?

De vraag van @Mor zal meer toelichting behoeven. Nergens wordt over een sub gesproken in de vraag. 

Reputatie 7
Badge +3

Wacht even kijk net nog eens en zie inderdaad hetzelfde. Weer een foutje in de software.

Sonos krijgt het nog druk. Niet eerder gezien. 

Reputatie 1
Badge +1

iOS of Android. Zelf werk ik met iOS en herken dit totaal niet.

overigens grappig dat je bij tv kijken teveel surroundgeluid ervaart. De meeste willen juist mee. Overigens herken ik hier ook niet dat bij gesprekken of debatten teveel geluid uit de surrounds komen. Hoe hoog staat de volumeregel8ng voor de surrounds?

De vraag van @Mor zal meer toelichting behoeven. Nergens wordt over een sub gesproken in de vraag. 

Ik klikte op de naam M.locht en zag dat hij sub ook gebruikt en daardoor vroeg mij af welke sub aan de app gekoppeld is.ik heb 2 sub gen3 welke ik op dit moment (android) Aan mijn app niet kan koppelen. 

Aangezien dat app bij M.locht goed functioneert wou ik weten welke sub gekoppeld is. Vandaar mijn vraag over de sub. 

Reputatie 7
Badge +3

De app afsluiten en weer starten geeft de surroundregeling weer terug. Ben benieuwd voor hoelang. 

Het gaat er bij om dat ik met hoorapparaten te veel last heb met de surroundspaekers als ik  naar mensen wil luisteren op het NOS- journaal. Dan wil ik de speakers even uitzetten en bij het afspelen van muziek en het kijken naar films wil ik de speakers weer aanzetten. Dat lukt som wel, maar vaak niet. Met de sub is er bij mij niets aan de hand. Die functioneert prima! Het probleem is het tijdelijk aan- en uitzetten van de speakers. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met een medewerker en die kwam uiteindelijk tot de conclusie dat het een softwareprobleem was. Ik heb begrepen via het forum dat er veel problemen zijn met de nieuwe app. Hij adviseerde mijn probleem op het forum te zetten!

Reputatie 7
Badge +3

Er is voor iOS weer een nieuwe app update en ook een firmware update. Mogelijk dat dit ook is opgelost.

Kan mij sub mini niet aansluiten gooit dan de app eruit

Reputatie 7

@Devogel86 Iets meer uitleg?

Als ik de sub wil toevoegen aan het systeem gaat hij zoeken en naar ong 30 sec sluit de app af van alles geprobeerd contact gehad met sonos konden ook geen betekenis voor mij doen op andere telefoon geprobeerd bekabeld geprobeerd niets helpt weet het niet meer 

Na zovele negatieve reacties wordt het tijd dat Sonos per direct met duidelijke verbeteringen komt met de app. Op deze manier is het hemelschrijend!

Reputatie 1
Badge +1

Na zovele negatieve reacties wordt het tijd dat Sonos per direct met duidelijke verbeteringen komt met de app. Op deze manier is het hemelschrijend!

Dat hoop ik want het duurt best lang .

Reputatie 7

@Devogel86 Al eens een andere telefoon geprobeerd? Of een telefoon met een ander operating system? Als hij blijft hangen geprobeerd om een update van de sub uit te lokken via de PC app?

Wel een andere telefoon geprobeerd en contact met sonos gehad van alles geprobeerd lampje van de sub blijf wit knipperen troep

Reageer