TV Wall

  • 9 April 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Goedenavond

 

Ik wil een TV Wall maken. Hebben jullie advies voor het plaatsen van mijn Arc en Sub3?

Ik hoor het graag van jullie.

 

Groetjes janvdk


1 Reactie

Reputatie 7

Voor de Arc geldt het volgende qua plaatsing (SONOS User Guide | Arc):

Plaatsing in of op een tv-meubel

  • Plaats Port horizontaal op een oppervlak dat stabiel en waterpas is.
  • Er moet (minimaal) 102 mm zitten tussen de bovenkant van de soundbar en de onderkant van de tv (als je de soundbar onder de tv plaatst).
  • Zet hem niet verticaal of op zijn kant neer.
  • Zorg ervoor dat de touch-toetsen omhoog gericht zijn.

Voor de Sub geldt het volgende (SONOS User Guide | Sub):

Locatie selecteren

Kies een locatie - Sub is ontworpen om optimaal geluid te leveren, waar je hem ook neerzet.

  • Gebruik de akoestische gleuf als handgreep om de Sub uit de doos te tillen. Buig bij het tillen van zware voorwerpen altijd door je knieën om je rug niet onnodig te belasten.
  • Zorg ervoor dat ten minste één kant van de gleuf vrij is. Blokkeer de opening aan de voorkant niet als je hem verticaal tegen een muur plaatst. Plaats je Sub horizontaal op de vloer, leg of zet er dan niets op.
  • Sub is ontworpen om op de vloer te staan. Je kunt de Sub in een hoek neerzetten, tegen de muur, achter, onder of naast een meubel en op elk soort ondergrond.
  • Plaats Sub verticaal of horizontaal. Gebruik je hem horizontaal, dan kun je permanente vilten voetjes bevestigen. Zie Voetjes bevestigen (optioneel) voor meer informatie.
  • Blokkeer de akoestische gleuf aan de voorkant niet als je Sub verticaal tegen een muur plaatst.Attach feet (optional) for more information.
  • Plaats je Sub horizontaal op de vloer, leg of zet er dan niets op. Plaats je Sub onder een meubel, houd dan ten minste 2,5 cm ruimte vrij aan de bovenkant.

Ik zou de Sub niet in een kast zetten in verband met trillingen, zowel voor andere apparatuur in die kast als voor "meerammelen".

Reageer