Vraag

sonos App weigert steeds

  • 11 May 2024
  • 24 reacties
  • 378 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vebnding met de Sonos app doet het niet


24 Reacties

Badge

zelfde hier. “Geen producten gevonden” Speakers al uit het stopcontact gehaald en weer ingeplugd… Niets!

Badge

Intussen werd Playbar en Move gevonden, Sub gevonden maar blijkbaar niet meer gegroepeerd, Ones zijn precies verdwenen… 

Wat een soep!

Reputatie 1
Badge

Veel ergernis de ARC werkt niet en de speakers niet met de app.

kan het wel aanzetten met de toetsen ,maar dan steeds de zelfde zenders en zoeken lukt niet.

App meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet.

Badge

Ik heb nog de S2 app op PC, straks eens kijken of daar nog iet kan mee aangevangen worden...

Badge

Ik heb nog de S2 App op PC, straks kijken of daar nog mee gewerkt kan worden...

Reputatie 1
Badge

App op pc is ook venieuwd het zelfde probleem

Badge

Hier nog de oude, getest met de move en werkt.

Android nog steeds niet aan de gang.

Reputatie 1
Badge

De oude Sonos 2 app  heb ik niet meer,als ik de nieuwe app verwijder en de oude wil ophalen krijg ik de nieuwe app.En die crest gelijk.

na 5 dagen niets veranderd .

Badge

Hopelijk komt er snel een grote patch om al die problemen op te lossen.

Reputatie 1
Badge

Als het geen maanden duurt 

Reputatie 7

Volgens alle berichten is de PC-app juist niet veranderd. Wel is er een web-app bijgekomen die volgens de nieuwe omgeving werkt.

Als de app op je PC de speakers ook niet vindt heb je andere problemen dan de nieuwe app.

Reputatie 1
Badge

Heb het op de pc weer geprobeerd eerst helemaal verwijderd en daarna opnieuw opgezet en inderdaad dat werkt.

Op de  iPad ook gelijk gedaan en dat dat blijft hetzelfde dan zou dat aan de app moeten liggen.

 

Badge

PC app werkt inderdaad.

Nieuwe Sonos app geïnstalleerd op iPad…WERKT NIET ! …iedere keer melding “er is iets misgegaan”… al een paar keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , tevergeefs..gelukkig nog de “oude S2 “ app op de IPhone….

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen vanacht is de Sonos app denk ik geüpdatet .

vanmorgen brande het lampje op de arc ik heb de stekker eruit gehaald en na twee minuten weer aangesloten .En tot mij verbazing werkte alles.De app doet het tot nog toe goed.

Badge +1

Nieuwe Sonos app heeft nog wat tijd en aanpassingen nodig ervaren wij!

-1- verbinden met een speciale kamer gaat moeizaam en kost tijd om te connecten?

-2- op een andere kamer andere muziek instellen hetzelfde verhaal, kost tijd en dan gaat het wel soepel.

-3- gebruiken de boost tussen router en alle types sonos boxen, misschien is dat het probleem?

-4- het nieuwe uiterlijk doet bij ons althans nog niet intuïtief aan in vergelijk met het oude
     (kan mijn leeftijd -68- zijn hoor ;-)

-5- het zinnetje “er is iets misgegaan”begint ietwat irritant te worden.

Dus op naar beter en dat kost waarschijnlijk tijd en nodige updates bij zoiets groots als een nieuw app?

 

Succes!

De nieuwe app is een drama.
Steeds zijn er zones doe niet zichtbaar zijn.
Als ik ‘s morgens de keuken speaker waan wil zetten. dan lukt het niet. Product niet gevonden.

‘s middags dan opeens weer wel. Wifi in huis is optimaal.

Wat te doen?

Reputatie 1
Badge

Vandaag contact gehad met een medewerker van de chat.

alles uitgelegd wat ik heb gedaan.

en de mogelijkheden die zeiden,had ik al gedaan tot slot is er uitgekomen stekker eruit halen iPad of telefoon uitzetten en opnieuw opstarten.En als het niet helpt opnieuw contact opnemen.

Die mogelijkheid had ik al gedaan maar niet geholpen.

had er even genoeg van na een halfuur en moest ook weg.

Nieuwe Sonos update app werkt zeer slecht.

“Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw” Deze melding krijg ik zeer vaak. Soms werkt het in één keer ook wel weer. Wifi is huis i gewoon goed.

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Of wordt er nog gewerkt aan een verbetering van de app?

Beste Patrick,

Wie is verantwoordelijk voor deze nieuwe ap.

Het is niet waardeloos, maar zwaar waardeloos.

Als het kon zou ik alle spullen onder garantie terugsturen en mijn geld terug eisen. Helaas zij de meeste apparaten al buiten garantie.

Wanneer worden de problemen nu echt opgelost.

Regelmatig:

Geen producten gevonden

Bronnen: geen TV

Bronnen: geen lijningang

Geluid wijzigen: Alles geselecteerd maar één apparaat kan geluid niet gewijzigd worden

ENz enz enz

En dan kijk ik bij support:

Kijk naar je Wifi. Kijk naar je stekkers. Alsof het aan mij ligt.

NEE NEE NEE

Ik heb niets fout gedaan of veranderd.

Ik heb nu een waardeloze geluidsinstallatie dank zij jullie o zo intelligente team.

Dus geen vriendelijke groet
Los het op.

Komt er ook nog een reactie vanuit Sonos? Het mag nu wel duidelijk zijn dat er iets gigantisch mis is met de introductie van de nieuwe app. Het zijn niet een paar bugs maar volledige stukken niet werkende functionaliteit. Systeem is waardeloos nu.

 

graag een reactie of terug naar de oude versie.. 🙂

Reputatie 1
Badge

Goed nieuws ,

heb weer geprobeerd of ik Trueplay kam instellen omdat het weken niet lukte.

en tot mij verbazing gaat ging het goed ,en kan nu weer volop genieten van de Sonos ARC.

wilde dit toch even mededelen ,dat er op de achtergrond gewerkt word aan de problemen die we hebben vanwege de nieuwe app.

hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +3

Let wel op dat de geluidsinstellingen soms ineens weer uitstaan, waaronder TruePlay. Meerdere gebruikers hebben hier last van, dus controle af en toe. 
Sonos heeft nog een lange weg tegaan met alle vage problemen.

Reputatie 1
Badge

Erooij bedankt voor je info ,ik zal er zeker opletten.

Reageer