Vraag

Sonos app start niet na update

  • 14 May 2024
  • 11 reacties
  • 955 Bekeken

Na de update van de Sonos app, krijg ik alleen een zwart scherm te zien met daarin de witte Sonos letters, maar de app start niet meer op. Ik heb een Android 11 smartphone 


11 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Wellicht je telefoon even opnieuw opstarten? 
Ik weet dat er problemen zijn, maar waarom heb ik die totaal niet dan (iPhone 15 Pro Max IOS 17.x). Hier loopt het gewoon net als eerst…perfect dus, oké ik moest wel even zoeken naar bepaalde dingen, maar eenmaal gevonden is er niks aan de hand. Is het wellicht een Android probleempje?

Ik heb exact hetzelfde probleem. app al 2x verwijderd en opnieuw geinstalleerd en telefoon opnieuw opgestart. Helpt helemaal niets.

En ik denk ook dat het een Android probleem is want mijn foon is een One plus Android.

weer telefoon opnieuw opgestart en na gedoe met een update die niet wilde opeens contact!

ook wat knopjes op de speakers ingedrukt en toen gaf ie geluid.

App schijnt nog steeds onstabiel te zijn maar gewoon opnieuw instaleren opstarten en blijven proberen dus!

Good luck

Heb hetzelfde probleem met een Oppo telefoon.

Vorige app werkte prima.

Reputatie 4
Badge +2

Is dus ook een Android toestel. Wellicht zit daar toch het probleem. Mensen met een iPhone hoor je hier natuurlijk niet omdat bij ons het perfect werkt. Werkelijk waar. 

Heb wel probleem met iphone(xr).

bij opnieuw installeren van app geeft hij aan sonos producten gevonden op netwerk, maar app zegt niet verbonden, en geen producten gevonden…

Ook al tig keer app van de tel gehaald en tel opnieuw opgestart,

Iemand hier DE oplossing?

Aanvulling,

Als ik spotify open zie ik wel de sonos producten( 2xplay 1 en soundbar.

Reputatie 4
Badge +2

Hmm, hoe kan het dan dat ik totaal geen enkel probleem heb? Alles werkt perfect, is benaderbaar en is aanwezig binnen het Sonos-eigen netwerk.
 

Ik heb m’n ARC bekabeld en die bouwt dan z’n eigen netwerk waar de andere speakers en sub op aangemeld zijn. Wellicht werkt het daarom goed bij mij. 

Ik heb de boost nog, ik zal morgen de play 1 eens met een kabel aansluiten en de boost ertussen uit halen, miss dat dat verdchil maakt…

Ik heb een probleem met het toevoegen van een nieuw apparaat aan mijn bestaand systeem. De app vind het apparaat (Roam) wel maar kan onder geen beding toegevoegd worden. Hebben meer hier problemen mee?

Bedankt allemaal, ik had mijn telefoon al eens opnieuw opgestart en de app verwijderd. Probeer ik dat gewoon eerst nog een keer

Reageer