Vraag

Recent veelvuldig onderbrekingen tijdens afspelen radiostations en Spotify. Wat kan ik hieraan doen?

  • 6 May 2024
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Bij het afspelen van de radiostations radio 2, nostalgie ervaren we de laatste weken veelvuldig onderbrekeningen. Dat is zeer irritant en was vroeger niet het geval. We hebben de amp nu twee jaar en nooit zulke problemen gehad. Is er iets gewijzigd aan de service? 


6 Reacties

Reputatie 7

Niet dat ik weet. Eens een andere provider dan TuneIn proberen, bijvoorbeeld Juke?

Bedankt voor je reactie. Ik gebruik de Sonos app en daarin heb ik Radio 2 en Nostalgie geselecteerd. Ik luister dus via de Sonos app naar die stations. Ik merk wel dat die app vaker connectie verliest met wifi. Tunein ken ik dus niet 

Reputatie 7

Ik kan de app even niet gebruiken, maar volgens mij kan dat niet rechtstreeks in de app. Kun je een screenshot plaatsen van hoe je de zenders kiest?

Oké, hier enkele scteenshots. 

Op deze manier selecteren we de radio. 

Reputatie 7

OK, je gebruikt dus Sonos Radio. Dat gebruik ik zelf niet, dus ik wist niet dat dat zo kon. Sonos Radio gebruikt streams van TuneIn.

Je zou kunnen proberen om een andere aanbieder van radiozenders toe te voegen, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-a-music-service-to-sonos#

Ik heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Haperingen bij afspelen radio maar ook bij afspelen van lijsten in bijvoorbeeld Apple Music. Zowel op de Symfonisk als de Arc. Kan geen probleem in wifi ontdekken. Geen idee hoe dit op te lossen. 

Reageer