Vraag

nieuwe release app

  • 13 May 2024
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Van de een op de andere dag ben ik 10 jaar aan muziek "kwijt", alle speellijsten in sonos app zijn verdwenen. Misschien heb ik iets gemist, omdat ik niet vaak op social media actief ben, maar ik had het niet meer dan normaal gevonden, om hierover tijdig geïnformeerd te worden.

Daarnaast krijg ik continu de melding dat er geen verbinding is. Als deze er wel is, dan reageren volumeknoppen niet, ze springen steeds terug.

Ook de toepassen button werkt niet bij de tv. Ipv 2 speakers, werkt er maar 1, de playbar. Als ik beide selecteer en toepassen kies, dan valt de playbar ook uit en moet eerst weer de tv uitgezet worden. De play5 gaat met geen mogelijkheid meer aan.

Ik begrijp niet waarom  deze update live gezet is, kan dit aub zsm ongedaan gemaakt worden, totdat alles normaal werkt en ik ontspannen muziek/tv kan aanzetten. En hoe krijg ik m'n speellijsten terug?


2 Reacties

Reputatie 1
Badge

Je bent niet alleen, de Sonos ingenieurs hebben een nieuwe update gemaakt. Het zou een super systeem zijn , maar ja een dikke grote flop. Ook ik ben al mijn playlisten kwijt en miserie met mijn players. Ze werken eraan maar ja als dit dezelfde foefelaars zijn ,die ook de nieuwe app hebben gemaakt dan zijn we er zoet mee. Ik heb ook voor enkele duizenden euro geïnvesteerd maar ja daar trekken zij niets van aan. Het is wachten op godot! Met groeten

Kan de oude app terug gezet worden op iphone? Ik ben het traagwerkende geklungel echt beu. 
Ivo2

Reageer