Vraag

nieuwe app

  • 7 May 2024
  • 9 reacties
  • 143 Bekeken

Waar kan ik in de nieuwe app de balans links en rechts instellen. 2x era100 in stereo paar opgesteld.


9 Reacties

Badge

Hallo,

rechts bovenin zit een ‘wieltje’ voor de instellingen. Daar op klikken, in je systeem selecteer je de ruimte, dan staat onder geluid EQ. Daar kan je je balans instellen.
 

heeft u toevallig de sleep-timer al gevonden? Die zoek ik nog :)

groeten Arjan

Beste Arjan, in de EQ kan ik alleen bass en treble instellen niet de balans links en rechts.

groet Hans

Badge

Bijzonder. Bij mij staat deze er wel in. 

 

Badge

Ik zie het. Ik heb ook één schermafbeelding van mijn app gemaakt. Daar dan weer wel. Vreemd 

Reputatie 7
Badge +3

Het zou kunnen zijn dat beide schermafdrukken een andere speakeropstelling weergeven.

Ik zie, terwijl ik dat niet zou verwachten, bij mijn surroundopstelling ook de mogelijkheid om de balans in te stellen. Gebruik ik deze dan is er geen hoorbaar verschil. In het verleden zag je deze mogelijkheid ook niet bij surrounds nadat je TruePlay had gedaan.

Badge

Ik heb 2 losse stereo paren in huis. Daar kan ik wel de balans regelen. Bij surround zou ik het niet kunnen zeggen 

Ik heb hetzelfde na update van de Sonos app. Bij mijn twee Era 100 gekoppeld als stereo paar kan ik bij EQ geen balans meer instellen. Bij de AMP met 2 ONE SL als surround is deze mogelijkheid er nog wel?

Ik heb dat ook en ik vind dat knap lastig, want ik gebruikte dat erg veel (even 1 speaker in mijn werkkamer uit als ik een calll heb bv.). 
weet iemand of Sonos dit ook leest, want dit moet in de volgende update wel worden gecorrigeerd vind ik. 
Overigens ook jammer dat volume indicate nu ook niet meer wordt aangegeven, vond ik ook zeer handig. 
Maar voor mij is de  nieuwe app geen verbetering!

Reageer