Vraag

Niet verbonden

  • 13 May 2024
  • 12 reacties
  • 170 Bekeken

Met de nieuwe app geen van mijn toestellen nog zichtbaar. Geeft melding niet verbonden en geen enkel product zichtbaar in de lijst. Enkel sinds nieuwe update van de app!!!! Wat gedaan? Al vanalles geprobeerd zoals router herstarten, producten uit stopcontact getrokken etc. Niets helpt! Zijn deze producten te oud voor de nieuwe app?


12 Reacties

Heb je als eens volledig afgemeld in de de app zelf? 

Ja maar hij doet het nog steeds niet…!

Hier precies hetzelfde probleem sinds de update en nieuwe app met de Ikea lamp/Sonos 

Oude app op ander toestel doet het wel perfect!

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen in de nieuwe app aub?

Reputatie 3

de nieuwe Sonos app zit vol problemen. Ik geraak nog maar op 1 van mijn 3 systemen en op de andere systemen kan ik gewoon niet meer connecteren na de update. Sonos gaat het oplossen tegen… medio Juni. Geen zever… het is gewoon een pure schande wat dat bedrijf ons allemaal gelapt heeft

Idd, I agree! Bedankt voor de feedback! Dan voorlopig maar bedienen via de oude app…

Zelfde probleem hier, problemen met de nieuwe (geforceerde) app op de Beam lijkt het precies na laatst update gisteravond iets beter te gaan maar de Roam kon ik uit slaap krijgen met de oude app, met de nieuwe versie niet meer, moet manueel op knopje drukken of aansluiten in oplader. Ze moeten niet vertellen dat het Wifi signaal niet goed is want heeft altijd naar behoren gewerkt tot de nieuwe app,...hoop dat de fouten er snel uitgaan ander zal het de laatste Sonos worden.

Reputatie 7

Misschien toch eens bellen met Sonos. Heeft de nieuwe app als bevoegdheden op je netwerk? Stopt iets de app om in de cloud te zoeken?

Misschien toch eens bellen met Sonos. Heeft de nieuwe app als bevoegdheden op je netwerk? Stopt iets de app om in de cloud te zoeken?

Even bellen: wachttijd 45 minuten 😠

heb ik ook,heb 2sonos five in mijn mancave hangen een vind hij niet meer

Hoe kun je terug de oude app installeren?

Reageer