Vraag

Haperende Spotify verbinding

  • 20 April 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Alle muziekservices werken prima, maar bij Spotify hapert de muziek af en toe spontaan.

Het lijkt geen wifi/netwerk probleem te zijn maar het gebeurt specifiek alleen bij Spotify.

 

Ik heb een diagnose gestturt tijdens het haperen.

Diagnose: 1550121130
 

Zijn er meer met dit probleem?


3 Reacties

Hier ook problemen om met Spotify te connecteren. Ook problemen met de radiostations op de app.

Ik heb het ook vaak dat de verbinding ineens uitvalt als ik spotify afspeel via de sonosapp. Ik heb ook dat hij hapert alsof er een storing optreedt. De muziek kraakt, vertraagd en vervormd dan even voordat de playlist weer verder gaat. 

Ook heb ik dat de muziek er zo’n 25 seconden na start luisteren mee ophoudt. Als ik voorbij die 25 seconden scrol pakt de app het wel weer op en speelt de rest van het nummer af. 

 

Aan mijn internetsnelheid ligt het niet. Ik had deze klachten zowel bij de nieuwe als de oude app. Na meer dan 1 uur in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice heb ik maar opgehangen. Dus heel benieuwd of iemand mijn klachten herkent en een oplossing heeft. 

Reputatie 7

De app is enkel een afstandsbediening voor het systeem. Problemen met Spotify liggen dus niet aan de app, maar aan (verbindingsproblemen van) het systeem.

Reageer