Beantwoord

Geen verbinding met sonos na update

  • 17 March 2024
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Beste, eergisteren een sonos app update moeten uitvoeren. Hierna kan sonos geen verbinding meer maken met mijn netwerk lijkt me. Vanalles geprobeerd zoals apparatuur uitgezet en terug opgezet, router uitgetrokken etc…

Alle andere apparaten in huis zitten gewoon op het juiste WiFi netwerk.

Kan dit aan de update liggen?

 

Alvast bedankt

Steve

icon

Beste antwoord door Sara D 25 March 2024, 15:21

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7

Ik had de update eens handmatig gedaan en meteen wat problemen. Een nachtje rust hielp - ook voor het systeem.

Badge +1

Hallo @Stevev ,

 

Welkom op de Sonos Community!

In het algemeen hebben de Sonos updates geen invloed op de verbinding van je speakers met het netwerk. Meestal verliest Sonos de verbinding met je wifi als er iets wordt gewijzigd op je netwerk, bijvoorbeeld als het wifi wachtwoord wordt veranderd of als je de router reset.

Als je geen verbinding hebt met Sonos in de app, kan het ook zijn dat je telefoon niet verbonden is met hetzelfde netwerk als Sonos. Zorg ervoor dat je telefoon en Sonos op hetzelfde netwerk staan en volg deze stappen: https://support.sonos.com/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Ik hoop dit helpt.

Reputatie 7

@Sara D Probleem lijkt te zijn dat de speakers na de update allemaal ongeveer tegelijk opnieuw opstarten. Sommige routers hebben daar problemen mee.

Reageer