Skip to main content

Connect uit 2012 (000E58A161B2E)

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Beste,

 

Weet iemand of een oude Connect (serie : 000E58A161B2E) uit 2012 nog zal werken ? Het apparaat is jaren niet gebruikt en dus zonder software updates. 
 

Michael

3 Reacties

Reputatie 7

Dat is een kwestie van proberen. Sowieso loopt deze alleen op S1 (dus niet groeperen met nieuwere modellen). Als hij echter teveel achterligt zou een ingreep van Sonos nodig kunnen zijn om hem weer aan de gang te krijgen. Ik zou hem gewoon eerst eens aansluiten.

Hoe krijg je zo een interventie voor mekaar? Heb vanmiddag 40 min aan de lijn gehangen in de wacht. Daarna uiteindelijk gedrukt op ‘terug gebeld worden’, maar wanneer ik gebeld werd kreeg ik een vooropgenomen bandje dat ook weer automatisch verbinding verbrak na tien sec. zieso, terug gebeld.. Maar ik ben niet geholpen als klant. Ook een oudere (2015) connect:amp die ik niet aan de praat krijg door het gebrek aan updates waar hij niet door geraakt..

Reputatie 7

Geduld oefenen of bellen op rustiger tijdstippen. Sonos heeft in mei een nieuwe versie van de S2-app gelanceerd die bij veel gebruikers problemen oplevert. De helpdesk is dus nogal druk.

Reageer