Skip to main content
Vraag

arc en sub mini koppelen

  • 1 July 2024
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Hey..ik heb net een sub mini erbij gekocht ..mijn arc zit op de tv..kan de sub mini maar niet koppelen samen? Komt het doordat ze niet op hetzelfde kanaal zitten? 

7 Reacties

Reputatie 7

Heb je een Android telefoon? Eens een iOS device proberen?

Hey ja ..heb iphone ook geprobeerd maar moest kiezen tussen de arc of sub mini..daarna was de ander niet meer te zien

Reputatie 7

Hoe bedoel je dat? Je voegt de Sub toe aan de Arc, dus kiezen tussen beide voelt niet logisch. 

Ik kan niet beide zien in de app..of het nou iphone is of Android.. in het begin zoekt hij..kiezen tussen arc of sub..als ik arc kies dan zie ik de arc in de app..wil ik een sub toevoegen ziet hij hem niet ...als ik de app reset en dan kies voor de sub voor te bereiden dan staat de sub in de app maar de arc is niet meer te vinden 

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt wel de Arc installeren? Wanneer deze is geïnstalleerd dan kies je in de app onder instellingen de Arc, vervolgens kom je in een menu waar je ook de balans e.d. kan instellen. Hier kies je voor sub toevoegen.

Zijn dit de handelingen die je gedaan hebt? Je kunt namelijk geen losse sub installeren.

Reputatie 7

Als je óf het ene óf het andere apparaat ziet heb je mogelijk twee zgn. households. Je hebt dan bij de Sub niet gekozen voor toevoegen maar voor een nieuwe installatie. Je zou de Sub eens kunnen resetten en toevoegen aan de bestaande installatie.

Thnx ..ik ga ermee aan de slag..story continus

Reageer