Vraag

App werkt niet - wit scherm

  • 22 May 2024
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Wij hebben 4 Sonos boxen aangeschaft voor ons kantoor maar de app werkt niet waardoor ik het systeem niet kan installeren.

Als ik de app open krijg ik de opties:

  1. Speaker of component
  2. Koptelefoon
  3. Verbind met bestaand systeem

Als ik op de eerste optie klik, komt er enkel een wit beeld. Ook na heel lang wachten blijft dit zo.

 

Als ik de app verwijder en opnieuw installeer kan er wel gezocht worden naar producten, maar worden ze niet gevonden. Bij het afsluiten van de app is het opnieuw hetzelfde probleem als hierboven: wit scherm. Het kan onmogelijk de bedoeling zijn dat ik de app telkens moet installeren.


7 Reacties

Reputatie 1
Badge

Ik zou ze omwisselen voor een ander systeem. Ik kan dit jammer genoeg niet meer mijn installatie is ruim zeven jaar  oud , altijd super tevreden geweest maar de nieuwe app  werkt niet en is echt rommel  wat ze ook beweren.

 

mvg 

Gilver

Reputatie 7
Badge +3

Andere telefoon of tablet proberen. 

Ik heb exact hetzelfde probleem! Vandaag twee van die Ikea Sonos speakers gekocht, en krijg ook alleen maar het witte scherm.

Ik heb het inmiddels op 2 telefoons geprobeerd (ook de app opnieuw installeren), maar zonder succes.

Ik dacht dat Sonos stond voor kwaliteit?

Is hier een oplossing voor, of moet alles retour? 

Wat ik allemaal nog meer geprobeerd heb inmiddels (en niks werkt!) :

- oude versie van de Android app installeren. Die versie van de app werkt wel, maar als ik een apparaat wil toevoegen, moet ik de app updaten en krijg ik weer een wit scherm

- windows app installeren. Maar daar kan je kennelijk geen apparaten mee toevoegen, dat moet via de mobiele app. En die werkt dus niet!

Top spul dit! Nu al spijt. Gelukkig hebben we de bon! 

 

 

Reputatie 7

Heb je het geprobeerd met een iPhone?

Ik heb geen IPhone. Het zou toch gewoon moeten werken op Android. 

Reputatie 7
Badge +3

Kennis met een iPhone/ipad die je even zou kunnen helpen? Na installatie zou het dan wel moeten werken met Android.

En ja natuurlijk zou het moeten werken met Android, maar diverse berichten hier op het forum melden dat een initiële installatie met iOS ervoor zorgt dat je verder kunt en dat lijkt nu toch de bedoeling. Ondertussen zal Sonos vast wel werken aan een oplossing.

Reageer