alarm functie weg na update app versie 80


Reputatie 2

De alarm functie is verdwenen na update app naar versie 80.😡

hoe is dit mogelijk en een waarschuwing voor iedereen om niet te updaten want dan kun je weer een ouderwetse wekker naast je bed zetten. 


29 Reacties

Reputatie 3
Badge

idd,

Waarom is de recente Sonos app zo incompleet uitgebracht?
Geen alarmen meer bereikbaar.
Geen toegang tot de Lokale muziekbibliotheek.
Geen equalizer.
We kunnen ook niet downgraden naar de vorige versie.
Ook geen info hierover op Twitter of op de website.
Na 15 wachten Helpdesk gaf antwoord.
Helaas is dit een onvolledige update. Er komt spoedig een nieuwe update!
Nog nooit meegemaakt dit geklungel. Is er geen dubbel check in de beta-fase.

Badge

Bij mij werkt Trueplay ook niet meer. Hoop snel op een oplossing!

Reputatie 1

Waar is mijn wekker…?

Alarm functie is bij update verdwenen.

Nu word ik iedere ochtend wakker door de waarschuwingstonen.

Hoe kan ik de Alarm instelling wijzigen?

Ja ik heb hetzelfde! Gelukkig nog wel muziek maar doordeweeks uitslapen is er niet meer bij of ik moet de stekker eruit trekken.

Heel matig dit🤨

Mijn wekker gaat nu af met een raar geluid en geen music meer. Nu wil ik die wekker uitzetten maar de wekker functie komt niet meer in mijn systeem voor dus kan ‘m niet uitzetten. En ik ben een paar dagen weg Dus de wekker blijft nu gewoon elke ochtend afgaan.

WAARDELOOS!!!!! 

Sonos update Mei 2024

Nou, ik ben er ook ingetuind de Sonos App te updaten. Dus idd, het “Alarm” instellen is niet meer mogelijk na de update. Ik vond het al niet echt handig het alarm op te zoeken via systeem, omdat je de wekker(alarm) toch vaak gebruikt. Hopelijk passen ze dit weer snel aan in de volgende update. Gelukkig heb ik de update op mijn Ipad nog niet toegepast en stel nu daar het alarm in en kan die dan op de telefoon op zijn minst uitzetten als die afgaat. Die grijze achtergrond in de App vind ik ook geen schoonheidsprijs waard en mag wel wat kleurijker en hipper.

All the best, Menno

Is er een manier om de alarmen die er nu instaan uit te zetten via de computer?

Reputatie 1

Hopelijk komt deze functie inderdaad snel terug!

Wel mooi dat er dan het volgende in de mail staat: We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat deze update je Sonos-beleving alleen maar beter maakt. Je producten, functies en diensten blijven gewoon werken zoals daarvoor en al je instellingen blijven behouden.

Ronduit belachelijk om een halve update te releasen, die allerlei functies gewoon mist. 
Niet updaten mensen! 
Gelukkig kan ik via mijn iPad wel alarmen instellen. 
Een volgende update datum is niet bekend 😖. 

Nieuw app is ruk gewoon! Geen Timer en wekker meer. Je betaalt een boel geld, en dan zo van de een op het andere moment heb je dit! Je kan ook niet terug, das nog het ergste van dit.

Als je het bog op tijd leest? Niet updaten die app. 

Reputatie 7

Is er een manier om de alarmen die er nu instaan uit te zetten via de computer?

Ja. Die app kan dat wel.

Nu maar hopen dat ze de Windows app niet gaan vervangen voordat de functie terug is…….

Wat is het idee achter het verwijderen van het alarm? Ze willen ons in slaap houden denk ik haha

Ik heb net de Sonos app op Windows bekeken maar zie daar geen functie om het alarm te bedienen.

tijd om Sonos de gracht in te gooien

Reputatie 3
Badge
Ik heb zojuist de Sonos APP op Windows 11 geinstalleerd. Wekkers en NAS zijn bereikbaar.

 

Ik kan mijn sonos play1 spelers op de slaapkamer alleen nog maar in de app zien en bedienen als mijn play 5 boxen in de woonkamer aanstaan. 
Ik heb slimme stekkers op de boxen om het lekvwrbruik te voorkomen en schakel de kamers in als ik muziek wil luisteren. 
Heb boost opnieuw geinstalleerd maar dat verhelpt probleem niet. 

tis toch te gek voor woorden sommige mensen hebben idd voor 1000den euros aan sonos apparatuur in huis , ze komen met een halve update waar de meeste functies niet eens inzitten ja het is overzichtelijker maar daar is alles mee gezegt.

ook ik probeer mn wekkers uit te zetten maar helaas niet in de aps zowel android als apple maar ook de web apps niet op windows en macos . hier nu vakantie maar uitslapen ho maar OMDAT WE DE WEKKER NIET MEER UIT KUNNEN ZETTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

SONOS GA JE SCHAMEN DAT JULLIE DIT ZO UITBRENGEN NIET TE GELOVEN WAT EEN K*TZOOI

Ik heb reeds contact gehad met Sonos help desk over mijn Alarm die elke ochtend afgaat terwijl je niet thuis bent. Ik kreeg de volgende oplossing. Je moet de stekkers van je Sonos apparaten uit het stopcontact halen. Nee het is geen grap dit was de enige oplossing die ze voor mij hadden omdat bij mij het alarm niet wordt weergegeven. Schiet mij maar lek🫥🫥🫥

Reputatie 3
Badge

Hier lees ik wat positiefs in het Engelse Forum:

https://en.community.sonos.com/general-feedback-and-conversation-229090/your-feedback-on-the-new-sonos-app-6892527

 

Waarom is het alarm eraf?
Wat een stelletje amateurs. 

Heb mijn oude wekkerradio van Erres maar voor de dag gehaald. Is wel 45 jaar oud, maar werkt nog steeds. 


 

Om 4 uur wakker worden is niet leuk op zaterdag!

Reputatie 7

Via de PC-of Mac-app kun je alarmen verwijderen. Nieuwe kunnen via Google Assistant (als je dat al gebruikt).

Reputatie 3
Badge

 

Via deze link kun je in Android de V2 16.1 (bruin/gele icoon) weer installeren.

Eerst de v80 (zwarte icoon) verwijderen.

Downloaden en toestaan onbekende installatie toestaan.

Installeren en onbekende installatie weer verbieden.

https://en.softonic.com/download/sonos/android/post-download

https://www.softonic.nl/s/sonos-16.1:android

Via de PC-of Mac-app kun je alarmen verwijderen. Nieuwe kunnen via Google Assistant (als je dat al gebruikt).

De laptop die ik heb is beveiligd door de werkgever, dus de sonos app werkt daar niet op. Ook heb ik een huishouden waar ik grotendeels op moet staan om zaken te regelen. Dus geen Google assistent. De stekker uit het stopcontact bleek een goede oplossing. 

Reageer