Skip to main content
Vraag

Afspeelijsten in de Sonos app

  • 23 May 2024
  • 13 reacties
  • 220 Bekeken

Hoezo, de verbeterde gebruikersinterface. Ik kon voorheen de afspeellisten bewerken aanvullen e.d. 

Dit is compleet om zeep geholpen.

Een geweldige verbetering, maar nou lieg ik. Wat een amateuristisch gedoe met die app.

Waarom kon alles niet blijven zoals het was?

 

13 Reacties

Badge +1

Ja, het is ergerlijk!

Probeer dt eens en laat het even weten aan deze groep.

https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/sonos-for-android/

Reputatie 7

Afspeellijsten of wachtrij?

Kan m’n playlists niet meer vinden. Weet iemand hoe dit moet in de nieuwe app?

Badge

Afspeellijsten of wachtrij?

allebei

 

Afspeellijst (playlist)

=verzamelde nummers 

Reputatie 7

De wachtrij is tijdelijk beperkt tot 1 nummer. Kun je de Sonos afspeellijst nog wel zien via de PC- of Mac-app of de web app?

In de nieuwe Sonos app kan ik geen Spotify nummers meer toevoegen aan de sonos playlist. Naast het nummer klikken geeft verschillende opties, maar geen optie “toevoegen aan Sonos playlist”. Voor mij is dat een gemis. Weet iemand wat daar aan te doen is? IOs ed zijn helemaal bijgewerkt.

Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hij staat niet op het lijstje van Sonos hier: De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates | Sonos Community Ze er eens over bellen?

Ik zou de Sonos playlist overigens enkel gebruiken om nummers vanuit verschillende bronnen te kunnen afspelen. Als je alleen Spotify hebt kun je beter playlists in Spotify maken. Die neemt Sonos over, maar Spotify slaat ze op, zodat je ze ook elders kunt gebruiken.

Weet iemand wanneer ik weer nummers kan toevoegen aan mijn afspeellijst?

Dat is ongeveer enige functie die de moeite waard is nu

 

Dank

Ik heb dezelfde klacht. Omdat Sonos niet reageert ben ik er maar toe overgegaan voortaan alleen nog maar Spotify wachtlijsten te maken. 
Bijzonder hoe een eertijds premium product als Sonos zich door slordigheden plaatst tussen de middelmaat. 

Reputatie 7

Afspeellijsten, zo neem ik aan? Dat vond ik altijd al handiger, zeker als je maar één muziekservice hebt.

Ik zou ook graag weten hoe ik nu een nummer aan een playlist.

Die update is gewoonweg een ramp. 

Reputatie 7

Dat kan nog niet. Verwachting is juli. Hou deze in de gaten:

 

Reageer