Beantwoord

Surround set

  • 16 June 2018
  • 4 reacties
  • 825 Bekeken

Hoi,

Sinds kort in het bezit van de geweldige Sonos set!

Vraagje: als ik mn muziek afspeel pakt die alle boxen. Playbar, sub, 2 x play 3 en 2 x play 1.
Als ik TV kijk pakt ie alleen de playbar, sub en de 2 x play 3.

Hoe kan ik de 2 x play 1 toevoegen in deze serie voor het TV kijken? Ik kom er niet uit :-/

Alvast bedankt!
Groetjes Chantal
icon

Beste antwoord door Erooij 17 June 2018, 15:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat gaat volgens mij nooit goed werken. Sonos kan een 5.1 set goed aan, maar is geen 7.1.
Je zou een aparte kamer moeten aanmaken voor de 2 play 1s, maar er zal dan naar alle waarschijnlijkheid een vertraging optreden in het geluid en dat us niet wat je wilt.
Reputatie 5
Badge +2
Wat Erooij inderdaad vermeld, het is beter om dit niet te doen inverband met uitval of enige vertraging. Je kan het uiteraard proberen maar wij kunnen niet garanderen dat dit optimaal zal werken.
Reputatie 5
Badge +3
En daarom zouden we heel graag de volgende optie willen zien:

2 speakers links/rechts van de TV in surround opstelling om een beter stereo te verkrijgen.
Center is de Playbar
Reputatie 5
Badge +2
Ja leuke suggestie. Echter is de PLAYBAR midden, links en rechts (3.0). Wat eerder als mogelijk gezien zal worden is een 7.1, dus PLAYBAR voor met SUB, links en rechts achter (2.0) en dan vervolgens nog links & rechts schuin achter (2.0). Of dit dan zal komen en worden uitgebracht dat moet natuurlijk blijken.