Vraag

Subwoofer volume gaat van self lager

  • 10 December 2017
  • 21 reacties
  • 429 Bekeken

Badge +1
Hoi

IK heb Al 3x gehad dan na 2 weken mijn subwoofer zachter staat. Dus noet ik deze zelf harder zetten om de zelfde volume te halen als standart. Als ik trueplay opnieuw doe staat de volume weer normaal. Lijkt mij tog niet dat ik om de 2 weken true play moet uitvoeren? Als ik de stroom eraf haal maak het niet uit. Enigste oplossing is om trueplay opnieuw uit te voeren.
Aangezien ik nu een iPhone 8 heb kan ik deze oplossing voor tijdelijk ook niet uitvoeren.

Playbar and SUB gebruiker
Report 8198567

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

21 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Maak even een nieuwe diagnose wanneer u specifiek merkt dat de SUB een stuk zachter staat dan normaal. De diagnose is accuraat voor de laatste 20 minuten en op dit moment zie ik eigenlijk niks mis in het systeem.
Badge +1
Hoi Nick

IK bedoel de subwwoofer gaat zachter. Maar in de app is het op de zelfde de level. Đus als hij in het midden staat is hij zachter dan normaal
Reputatie 4
Badge +3
Dat snap ik, maar dan alsnog heb ik een diagnose nodig vanaf het moment dat u merkt dat het probleem zich voor het eerst weer voordoet. Een SUB heeft namelijk geen eigen keuze mogelijkheden, hij kan alleen luisteren naar wat u als acties aan deze geeft, dus als deze zachter klinkt terwijl het volume hetzelfde lijkt in de app betekent dit dat er misschien iets mis gaat met de interne versterker.
Badge +1
Ok zal ik doen. Dankje
Badge +1
Hoi Nick

Heb van het weekend 2 x play 1 gehaald. Dus heb true play opnieuw moeten doen. Dus kan nu even duren voor dat dit probleem weer gebeurt.
Zodra het gebeurt zal ik gelijk opnieuw posten
Badge +1
Hoi Nick

Op dit moment is de subwoofer zachter.
Hierbij het rapport 8289519
Reputatie 7
Badge +2
Zie je dit ook terug in de instellingen of is het alleen qua gehoor dat je dit ervaart?
Badge +1
Hoi Nick is alleen kwa gehoor. Maar vandaag lijkt het weer normaal. De Laatste keer bleef hij ook zachter en moest ik de sub harder zetten. Dat is dus nu niet het geval. Ik zal het even aan kijken
Badge +1
Subwoofer lijkt nu heel de tijd normaal. Echt bizar

Wel heb ik nu ,Als ik van zender verander of naar Netflix gaat dat ik een kraak even hoor. Dus heb ik zelf even gekeken wanneer dit gebeurd. Ik ben er namelijk achter dat dit gebeurt, als ik dus van PCM naar dolby digital zender gaat of even ander hdmi input . Dit gebeutd eigenlijk als de bar van pcm Naar Dolby Moet wisselen. of terug moet wisselen. Dit is nu een paar dage geleden er in gekomen. En nu hoor ikelke keer dus de kraak als ik wissel van zender of HDMI input. Best irritant.
Badge +1
Eenig idee ?
Reputatie 5
Badge +2
In de diagnose is terug te zien dat de router moeite heeft met het uitdelen van IP adressen aan de SUB en de surround speakers. Dit verstoort de muziek omdat het systeem op de achtergrond steeds bezig is met het regelen van IP adressen. Dit is iets dat in de router zelf fout gaat, en er zijn twee oplossingen voor. U kunt een andere router proberen. of de Playbar bekabelen met de router, zodat Sonos zijn eigen wifi gaat gebruiken. Is dat laatste te proberen voor je, als test?
Badge +1
Hoi Bob

My playbar is van dag 1 bekabeld. En dit is pas vorige week gekomen.
Reputatie 5
Badge +2
In dat geval is waarschijnlijk je internetkabel kapot, want het systeem verbindt met je wifi. Er wordt door de Playbar in ieder geval niet waargenomen dat deze een internetkabel in de achterkant heeft. Wil je kijken of je de UTP lampjes hebt achterop de Playbar waar het kabeltje erin gaat? Als het goed is heb je hier een oranje en een groen lampje, waarvan 1tje knippert.
Badge +1
Hoi Bob

Je had gelijk kabel had ik laast los getrokken. Maar nu weer aangesloten. Maar dat gekraak tijdens wisselen is er nog steeds. Net getest. Dus maak niks uit met bekabeling. Heb diagnose er bij gedaan. 8392291
Reputatie 5
Badge +2
Zou je in dat geval telefonisch contact met ons op willen nemen? Dan kunnen we even live kijken en testen. Als je wilt mag je me een privebericht sturen met je email, dan maak ik alvast een ticket voor je aan. Maar je kan ook gewoon bellen met de diagnose bij de hand.
Badge +1
Hoi

Welk nummer kan ik bellen aangezien ik in Engeland woon. En will geen toren hoge kosten. Ook is mij sonos in Engeland aangeschaft
Reputatie 5
Badge +2
+44 800-026-1526 / we zitten overal 😉 Het nummer is gratis.
Badge +1
Krijg ik Nederlander. En welke case nummer aan duiden?
Reputatie 5
Badge +2
Nee, een engelse. En je kunt je diagnose doorgeven in principe, dan maken ze een ticket voor je aan.
Reputatie 5
Badge +2
Oeps, zie nu pas je prive bericht. Je referentienummer is: 180124-001556
En eventueel kun je aan degene die je aan de lijn krijgt vragen of hij of zij je intern doorverbindt.
Badge +1
Ok dankje