Vraag

Speaker apart gebruiken van 5.1 Sonos set.

  • 8 March 2016
  • 3 reacties
  • 971 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Sonos 5.1 set( Playbar, Sub, 2x Play1), deze werkt perfect in de 5.1 opstelling.
Ik vroeg me alleen af, is het op een makkelijke manier mogelijk om bv een play1 standalone aan te sturen?
Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een tuinfeestje. waarbij ik binnen in huis niet heel mijn sonos set wil aansturen maar gewoon een play 1 in de tuin zet en vervolgens alleen daar de muziek op afspeel. kun je dit ergens in de software regelen? zonder dat ik de hele 5.1 opstelling omzeep help en weer opnieuw moet instellen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Sonos 5.1 set( Playbar, Sub, 2x Play1), deze werkt perfect in de 5.1 opstelling.
Ik vroeg me alleen af, is het op een makkelijke manier mogelijk om bv een play1 standalone aan te sturen?
Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een tuinfeestje. waarbij ik binnen in huis niet heel mijn sonos set wil aansturen maar gewoon een play 1 in de tuin zet en vervolgens alleen daar de muziek op afspeel. kun je dit ergens in de software regelen? zonder dat ik de hele 5.1 opstelling omzeep help en weer opnieuw moet instellen.


Helaas is er geen andere optie om de surrounds dan die in de 'instellingen kamer', ik zal dit als een voorstel nemen en zorgen dat het bij de juiste personen terecht komt, Thanks voor je feedback.
Reputatie 2
Badge
Hoi, ik overweeg een playbar te kopen voor de huiskamer met 2 Play:3 als surround. Ik wil echter deze 2 ook gebruiken zonder een nieuwe groep te moeten maken en de playbar uit de groep te halen. In de\e thread zie ik dat er een voorstel is/wordt gedaan. Wat is de status? Als het niet kan dan is een playbar geen zinvolle aanvulling.
Reputatie 5
Badge +2
Op dit moment is dit inderdaad niet mogelijk. We kunnen op het moment geen uitspraak doen of en wanneer deze feature komt.