Beantwoord

Sonos geluid klinkt niet over tv, playstation, netflix, etc.

  • 3 December 2018
  • 3 reacties
  • 334 Bekeken

Sonos geluid klinkt niet over tv, playstation, netflix, etc. Alleen bij muziek zonder beeld over de app klinkt er geluid. Dit probleem heeft zich al vaker voorgedaan. Stekker uit/aan heb ik gedaan. Optische kabel uit de tv en erin ook. Heb een playbase, sub en 2 one’s.

Diagnosenummer: 2084337998
icon

Beste antwoord door Tim S 11 December 2018, 09:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Fabian, je diagnose geeft aan dat de Playbar een optisch stereosignaal ontvangt dus hij krijgt wel geluid binnen. Het volume staat wel erg laag. Zou je dat eens willen controleren?
Hi Frank, de hardheid van het volume heeft er niks mee te maken denk ik, de muziek doet het namelijk wel prima. Ik heb het volume nu op 60% staan, ik hoor nog steeds helemaal niks. Over de tv, playstation, netflix, allemaal geen enkele audio. Alleen toen ik Netflix aanzette, hoorde ik voor 1 seconde het 'opstartgeluid'. Muziek doet het wel. Diagnosenummer: 39801243.

Dit duurt nu al 4 dagen, heb geen enkele vorm van audio op de tv. Hoop dat je mij hierbij kan helpen.
Reputatie 7
Badge +2
Hi Frank, de hardheid van het volume heeft er niks mee te maken denk ik, de muziek doet het namelijk wel prima. Ik heb het volume nu op 60% staan, ik hoor nog steeds helemaal niks. Over de tv, playstation, netflix, allemaal geen enkele audio. Alleen toen ik Netflix aanzette, hoorde ik voor 1 seconde het 'opstartgeluid'. Muziek doet het wel. Diagnosenummer: 39801243.

Dit duurt nu al 4 dagen, heb geen enkele vorm van audio op de tv. Hoop dat je mij hierbij kan helpen.

Wil je vragen ons te bellen zodat we degelijk onderzoek kunnen doen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers van 10:00 tot 18:00 te bereiken op werkdagen.