Sonos Arc slechter geluid na update.



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

59 Reacties

hoi @Morauw,
 

Oké  plattetv heeft het voor mij geïnstalleerd, dan lees ik weer wat en denk dan ik, dat doe ik ook even.....

Goede keuze wat PlatteTV betreft. 😎
Daar kun je altijd terecht voor advies.
Al mijn Sonos producten en tv's daar aangeschaft. (Eindhoven)
Support loopt met je mee, wat je ook tegenkomt.

 

Badge +1

Mijn advies. Het werkt nu naar je volle tevredenheid, lekker zo laten en gaan genieten van je Sonos  zoals het nu is.

Dank je wel, het is inderdaad een pareltje, en bedankt voor je advies en geduld voor mij 👍

Reputatie 7
Badge +3

Mijn advies. Het werkt nu naar je volle tevredenheid, lekker zo laten en gaan genieten van je Sonos  zoals het nu is.

Badge +1

Voor je een iPad of iPhone koopt, kijk nog even hier: https://support.sonos.com/s/article/3222?language=nl_NL

Oké  plattetv heeft het voor mij geïnstalleerd, dan lees ik weer wat en denk dan ik, dat doe ik ook even.....

Reputatie 7

Voor je een iPad of iPhone koopt, kijk nog even hier: https://support.sonos.com/s/article/3222?language=nl_NL

Reputatie 7
Badge +3

Het rood omcirkelde is geen afstelling, dit is wat Sonos ontvangt van je tv en is dus afhankelijk van de uitzending of de gebruikte app (Netflix e.d.). 
Het witte cirkeltje zou wel aan moeten blijven wanneer deze is ingesteld. Dit is spraakversterking. 

Badge +1

Kun je aangeven welke afstelling je bedoelt? Evt. een screenshot?

 

Reputatie 7

Kun je aangeven welke afstelling je bedoelt? Evt. een screenshot?

Badge +1

Elke keer dat ik het centerspeaker afsteld moet ik steeds weer opnieuw instellen, irritant toch, kan het niet of weet niet hoe je het opslaat 🤔

Ik ben ook dyslectisch 😔

Ha die @Morauw 

Hier kun je nog wat informatie vinden over -trueplay
 

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan mij echt alles voorstellen, maar vind het gewoon een beetje overdreven om speciaal hiervoor een iPhone of iPad aan te schaffen. Zeker omdat je al zo tevreden bent. Mogelijk is in jouw situatie Trueplay ook helemaal niet nodig.  

Badge +1

Of is Android eigenlijk beter 🤔

Ik heb wel een Schoonzus die een Apple iphone heeft btw nu ik er over nadenk 😇

Badge +1

Of je leent er gewoon één om de Trueplay uit te voeren. Aanschaffen is een beetje overdreven. Er zit er vast wel één in je kennissenkring en het uitvoeren hoeft in principe maar 1x. Het kan heel nuttig zijn.

Ik heb niemand, dat kan jij je niet voorstellen, ik ben al zo trots op mijn Sonos Arc, deze is geweldig dan die Samsung van 1500 euro en de Klipsch cinema 1200, ik ben echt over en ben ook verliefd op de presentatie van Sonos arc, dus wil wel in een iPhone SE, 64 GB,RED investeren 🙏🙏🙏

Reputatie 7
Badge +3

Of je leent er gewoon één om de Trueplay uit te voeren. Aanschaffen is een beetje overdreven. Er zit er vast wel één in je kennissenkring en het uitvoeren hoeft in principe maar 1x. Het kan heel nuttig zijn.

Badge +1

Hoi @Morauw,

Gaat Apple mobiel of een Apple iPad worden

Oke, dank je wel, dan ben ik gelijk klaar 👍

Hoi @Morauw,

Gaat Apple mobiel of een Apple iPad worden

Badge +1

Anders koop ik gewoon een ander mobieltje, als ik weet welk merk 😎

Badge +1

Met een geleende iPhone of iPad kan het ook……

Als ik het goed begrijp komt er ook 1 voor Android app 🤔

Reputatie 7

Met een geleende iPhone of iPad kan het ook……

Badge +1

Oké ik zie het al, ik heb een Samsung Galaxy A71, vandaar 😔

Reputatie 7
Badge +3

Denk dat je je toch wat meer moet gaan verdiepen in het hoe en wat van Sonos. 
Bekijk deze pagina’s eens https://support.sonos.com/s/?language=nl_NL Je zou dan ook een zoekopdracht kunnen doen naar TruePlay.

Badge +1

Al eens Trueplay uitgevoerd? Is het ook echt een film met Dolby Atmos (zie de plek waar de rode cirkel staat, in dit geval is het dolby Digital)?

Ja ik zie de Dolby Atmos staan, top

Trueplay zegt mij niks, wat is dat?

Reputatie 7
Badge +3

Al eens Trueplay uitgevoerd? Is het ook echt een film met Dolby Atmos (zie de plek waar de rode cirkel staat, in dit geval is het dolby Digital)?

Badge +1

En hoe ervaar ik het dolby Atmos geluid? 

Kun je die ook versterken 🤔

Badge +1

Daar waar je ook de volume regelt

 

Jaaaa, ik hoor het verschil, toppie, dank je wel 👍