Vraag

Sonos Arc geluid hapert soms

  • 15 August 2020
  • 29 reacties
  • 5034 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

29 Reacties

Hoi, 

ik heb de q95t. Uit het Samsung forum dialoog concludeer ik dat er een update moet komen om het duurzaam op te lossen. Daar zijn ze mee bezig in Korea 😉

Ik heb precies dezelfde televisie

Goedemorgen,

 

mijn excuses voor mijn ver late reactie. Ergens fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze klachten. Het helpt inderdaad om de tv en Arc van het lichtnet te halen. Dit is een tijdelijke oplossing want na een tijdje kan het zo weer terug komen. Ik heb een Samsung tv: QE49Q64R dit is een nieuwe tv dit jaar gekocht uit modeljaar 2019.

 

Ik begrijp van jullie dat er contact is geweest met Samsung over deze klacht? Dit is dus een bekende klacht bij hun waar een update voor gaat komen??

Badge

Ik heb ook dit exact dit probleem (QE55LS03T Frame Samsung + ARC), bijna 2 maanden in bezit. Monteur is inmiddels langs geweest van CE Repair en nieuwe tv-kabel gehad en aangesloten en nog steeds zelfde probleem. Nu heeft CE Repair nieuwe printplaat besteld voor ons. Hij denkt dat dat kapot is, ik heb echt mij twijfels… en nu? Moet ik het laten vervangen of kan ik eisen voor een nieuwe tv kastje van de Tv Frame? 
 

Hoop dat iemand mij kan helpen met antwoord! 
 

Groetjes, Sanne

Badge

Ik heb ook dit exact dit probleem (QE55LS03T Frame Samsung + ARC), bijna 2 maanden in bezit. Monteur is inmiddels langs geweest van CE Repair en nieuwe tv-kabel gehad en aangesloten en nog steeds zelfde probleem. Nu heeft CE Repair nieuwe printplaat besteld voor ons. Hij denkt dat dat kapot is, ik heb echt mij twijfels… en nu? Moet ik het laten vervangen of kan ik eisen voor een nieuwe tv kastje van de Tv Frame? 
 

Hoop dat iemand mij kan helpen met antwoord! 
 

Groetjes, Sanne

 Beste Sanne 

heel veel Samsung tv gebruikers hebben het zelfde probleem. In mijn laatste post op dit forum zit een link naar het Samsung forum. Daarin staat ook reactie van Samsung, Het betreft een software fout die zij moeten oplossen dmv een update. Dus geen hardware probleem. De oplossing ligt bij Samsung.

groer Marc