Beantwoord

haperend geluid sonos arc met samsung tv

  • 26 August 2020
  • 29 reacties
  • 4726 Bekeken


Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

Het is weken goed gegaan, maar sinds een paar dagen is het weer pet. Telkens de ARC naar voren uit en inpluggen, dan werkt het weer. Erg frustrerend.

:angry:

ik heb ook precies hetzelfde, ik heb een lange tijd gedacht dat het aan mijn hdmi kabel lag. Nu ik hier meerdere reacties lees met hetzelfde probleem stelt mij dat wel al gerust. Als de arc een tijdje niet is gebruikt kan hij geen goede verbinding maken. je ziet dat de arc verpringt naar hdmi of naar de e-arc. alsof hij niet de goede verbinding kan vinden. ik hoop dat sonos/samsung met een goede firmware oplossing komt! ik hou dit topic even in de gaten

Reputatie 1
Badge +1

Bij het aanzetten van mijn Samsung tv 65Q95T hapert geregeld het geluid. Indien ik overschakel naar spotify heb ik geen probleem. Als ik vervolgens weer terug naar tv ga heb ik weer problemen ( ook bij gebruik Netflix en Videoland  via tv app). Indien ik de HDMI kabel uit en opnieuw in de sonos arc zet is alles weer goed. Echter dit kan toch niet de bedoeling zijn van deze soundbar? Support wordt gewaardeerd. 

Ik heb dus exact hetzelfde, irritant. Ben benieuwd of iemand oplossing heeft. 
 

Ik heb dus precies hetzelfde. Het is even weg geweest en nu weer last van. Ben benieuwd naar de reactie

Reageer