Beantwoord

Spraakservice op surround

  • 4 May 2019
  • 7 reacties
  • 503 Bekeken

Badge
Ik heb een TV omgeving met playbase, tweemaal play:1en sub. Ik heb ook tweemaal sonos one met beta google assistant. Als ik de twee Sonos One in de TV omgeving zet ipv de play:1 kan ik dan nog de google assistant gebruiken? En antwoorden ze dan beiden als ik hey google zeg, of moet ik de spraak op 1 van de twee uitzetten?
icon

Beste antwoord door Tim S 10 May 2019, 10:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat moet werken en je hoeft niet op 1 One de voice control uit te zetten. Diegene die je het eerste hoort zal reageren.
Badge
Dank je, dan ga ik dat proberen.
Badge
Beetje jammer. Ik heb met veel moeite mijn Sonos One speakers verplaatst, daarna software losgekoppeld van de 'oude' kamers en in de surround omgeving gezet. wat denk je Geen spraakservices meer op beide speakers. Het lijkt er op dat spraak niet ondersteund wordt op de surround omgeving. Het kost me te veel moeite voorlopig om het allemaal weer terug te bouwen dus ik laat het maar zo. Nu kan ik de bèta testen dus ook niet meer doen.
Reputatie 7
Badge +2
Als je als Beta geregistreerd staat en de Google Assistent kon testen, dan zou de functie beschikbaar moeten zijn tenzij je jezelf zou uitschrijven van de Beta.
Of mogelijk dat er iets aangepast is in de Beta omgeving.
Moet er wel aan toevoegen, dat je hiervoor eigenlijk op het Beta-forum wilt zijn, je bent op het moment op de Nederlandse Community, waarin je weinig tot niks concreets zult kunnen vernemen over Beta's en hun functioneren.
Badge
OK het liet me niet los, dus ik heb Google assistant opnieuw geconfigureerd en weer een nieuwe sonos beta geïnstalleerd. Nu lijkt het te werken. De config is gelukt maar kan nu even niet op de speakers zelf testen, maar ik zie nu spraakservices op de surround set.
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen,
Ga je wel verzoeken de rest van de communicatie te vervolgen via het portaal van het Beta team.
Als het goed is heb je de informatie hiervoor ontvangen toen je jezelf had aangemeld voor de Beta en hier ook voor geaccepteerd was.
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.