Skip to main content

Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten. 

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Ik hoop iig dat de oplossing voor anderen ook werkt..ik kan eindelijk na 3 mnd(!) mn wekker weer zetten 🥱 

Wat zal je uitgeslapen zijn. 🤭😉

Als je een Roam hebt zoals ik, dan wordt aansluiten met UTP natuurlijk wel een dingetje ;)
Hoe dan ook, even het volgende, aangezien ik dit probleem ook had met de nieuwe Sonos app en na het instellen van een nieuw wifi netwerk (router vervangen).
Ik heb deze als volgt weten op te lossen:

Toen ik de melding “Inloggen als systeemeigenaar” kreeg ben ik naar m'n Sonos account gegaan en na het inloggen m'n profiel gechecked. Puur omdat het mij meer een dingetje met m'n account leek dan met wifi.
Vreemd genoeg stond in m'n profiel als land, de Verenigde Staten, als plaatsnaam “Richmond” en was er een US postal code ingevuld. Andere velden waren leeg.

Ik kan me eerlijk gezegd niet eens herinneren of ik überhaupt gegevens (en zo ja, welke) had geregistreerd toen ik m'n account aanmaakte maar het was overduidelijk dat dit niet klopte.
Na het verwijderen van de foutieve gegevens heb ik het land gewijzigd naar Nederland, de overige, verplichte velden willekeurig ingevuld en opgeslagen.

Hierna m'n Roam weer een factory-reset gegeven en tijdens de installatie voltooide hij de update opeens wel. Geen foutmelding meer.
Na de update stond de mic uit en ik kreeg deze niet aan met de knop, het lampje bleef uit.
Toen ik daarna de Sonos Voice Control installeerde, sprong het mic lampje aan en werken alle knoppen weer.
M'n Roam werkt weer als vanouds.

Misschien hebben jullie hier wat aan.

Ook hier lang met het systeem geworsteld, net als velen.
Bij mij bleek dat ik een andere inlog als eigenaar had. Dus kijk of je ook niet met een ander e-mail bijvoorbeeld ook een inlog hebt.

Al met al lang mee bezig geweest, maar het doet het weer bij mij.

Maar ben het eens met anderen, het is wel verdikkie erg traag.

Heb je al eens met Sonos gebeld? Ik zie dit probleem namelijk niet meer staan bij https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942 Dat zou betekenen dat Sonos het als opgelost beschouwt.

Dank je wel voor de tip, ik ga het bekijken.

ik heb nu de gehele installatie bekabeld gedaan en dat werkt voor nu… nu maar wachten tot de  wifi bug opgelost wordt… wie weet werkt dat ook voor jullie.

Suc 6

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Heeft het bij mij opgelost, super bedankt 🙏 

Wanneer iss de 'loop' om in te loggen als systeemeigenaar via WiFi opgelost. Kan mij dat vertellen?

Hier ook nog steeds geen leven te krijgen in mijn pas aangekochte SONOS Era 100. 

Heb je al eens met Sonos gebeld? Ik zie dit probleem namelijk niet meer staan bij https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942 Dat zou betekenen dat Sonos het als opgelost beschouwt.

Als Sonos het als opgelost beschouwt, wordt er niets meer gedaan. Als het probleem nog wel bestaat moet je ze erop wijzen. Bellen dus.

Blijkbaar ben ik niet de enige.

Hoe kan het in godsnaam zo zijn Sonos dit probleem al (minimaal) 6 maanden kent en nog niet opgelost heeft?????

Ik heb precies het zelfde probleem, kan mijn nieuwe era 100 niet toevoegen… moet steeds als beheerder inloggen en kan niets, kom in de zelfde loup terecht. Waardeloos dit, je koopt iets maar kunt het niet gebruiken! 

Ik heb gebeld met de helpdesk en samen met mij alles gereset, probleem is verholpen! 

Wat een ellende met Sonos.
Ben er klaar mee.

Terug naar Apple, dat werkt ten minste altijd

Ik heb vrij lang problemen met hetzelfde gehad, maar in mijn geval was het mijn eigen schuld. Ik bleek namelijk twee accounts te hebben (na aanschaf van een nieuwe sonos een nieuw account aangemaakt om dat ding te registreren) en probeerde telkens in te loggen onder mijn eerste account. Toen ik op de site van sonos checkte onder welk emailadres mijn One geregistreerd stond, kwam ik erachter dat ik dus al weken het verkeerde account gebruikte. Was direct opgelost. Wellicht voor anderen iets waar ze nog niet aan gedacht hebben (niet dat ik jullie wil onderschatten 😬).

Ben je zeker dat je de juiste inlogcodes gebruikt? Probeer hem anders bedraad toe te voegen.

Ondanks inloggen als systeemeigenaar

kan ik product niet toevoegen, blijft maar vragen naar opnieuw inloggen als systeemeigenaar

Toch maar eens bellen met Sonos?

Heb echter alle e-mails geprobeerd die ik heb , helaas niet gelukt.   Eigenlijk naar hard reset zou je dit niet moeten hebben. Maar helaas werkt nog steeds niet 

Heb zelfde probleem,  helaas nog niet opgelost . Kan mijn Trueplay niet eens activeren. Slechtste customer service ever.  Nooit aanraden Sonos. Ze lossen het probleem gewoon niet op

Na laatst update gisteravond: Instellingen vraagt uitloggen en opnieuw inloggen, dan opnieuw uitloggen en inloggen. Komt in een loop blijkbaar.

Heb overal geluid, maar niet op de Era 100 met line. Terwijl ik luister via de line ingang

Ook bij de mac app krijg ik steeds weer dezelfde meldingen en kan ik niet verder.

Waarom horen we niks van Sonos?

Andere speaker kopen? JBL?

En de Mac app?

Ik gebruik geen Windows. Hier ook nog geen geluid uit de Sonos five en de Symfonisk. Goed waardeloos.

Zie ook https://www.reddit.com/r/sonos/s/swlaCdMgla “No work around currently available”.

Reageer