Vraag

inloggen als systeemeigenaar

  • 9 May 2024
  • 47 reacties
  • 3452 Bekeken

Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten. 

 

 


47 Reacties

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Afgelopen week een uur met sonos hiervoor aan de lijn gehangen. Ik kan helemaal geen muziek meer luisteren vanwege nieuw wifi netwerk en nieuwe telefoon.

ik krijg dezelfde melding, ze gaven aan dat het een bug is in de app en wachten tot de nieuwe update er is.

oplossing zou zijn om met een andere telefoon proberen in te loggen en muziek af te spelen, daarna zou het op je eigen telefoon weer moeten werken. Ik heb het nog niet getest.. dus ben benieuwd

Heeft het bij mij opgelost, super bedankt 🙏 

Als je een Roam hebt zoals ik, dan wordt aansluiten met UTP natuurlijk wel een dingetje ;)
Hoe dan ook, even het volgende, aangezien ik dit probleem ook had met de nieuwe Sonos app en na het instellen van een nieuw wifi netwerk (router vervangen).
Ik heb deze als volgt weten op te lossen:

Toen ik de melding “Inloggen als systeemeigenaar” kreeg ben ik naar m'n Sonos account gegaan en na het inloggen m'n profiel gechecked. Puur omdat het mij meer een dingetje met m'n account leek dan met wifi.
Vreemd genoeg stond in m'n profiel als land, de Verenigde Staten, als plaatsnaam “Richmond” en was er een US postal code ingevuld. Andere velden waren leeg.

Ik kan me eerlijk gezegd niet eens herinneren of ik überhaupt gegevens (en zo ja, welke) had geregistreerd toen ik m'n account aanmaakte maar het was overduidelijk dat dit niet klopte.
Na het verwijderen van de foutieve gegevens heb ik het land gewijzigd naar Nederland, de overige, verplichte velden willekeurig ingevuld en opgeslagen.

Hierna m'n Roam weer een factory-reset gegeven en tijdens de installatie voltooide hij de update opeens wel. Geen foutmelding meer.
Na de update stond de mic uit en ik kreeg deze niet aan met de knop, het lampje bleef uit.
Toen ik daarna de Sonos Voice Control installeerde, sprong het mic lampje aan en werken alle knoppen weer.
M'n Roam werkt weer als vanouds.

Misschien hebben jullie hier wat aan.
 

 

ik heb nu de gehele installatie bekabeld gedaan en dat werkt voor nu… nu maar wachten tot de  wifi bug opgelost wordt… wie weet werkt dat ook voor jullie.

 

Suc 6

Ook hier lang met het systeem geworsteld, net als velen.
Bij mij bleek dat ik een andere inlog als eigenaar had. Dus kijk of je ook niet met een ander e-mail bijvoorbeeld ook een inlog hebt.

Al met al lang mee bezig geweest, maar het doet het weer bij mij.

Maar ben het eens met anderen, het is wel verdikkie erg traag.

Heb echter alle e-mails geprobeerd die ik heb , helaas niet gelukt.   Eigenlijk naar hard reset zou je dit niet moeten hebben. Maar helaas werkt nog steeds niet 

Reputatie 7

Toch maar eens bellen met Sonos?

Is hier al een oplossing voor?

WORKAROUND.

Het is simpel op te lossen door even Sonos voor Windows te installeren, daarmee in te loggen en vanuit daar de Sonis update uit te voeren.

Daarna werkte de Sonos app op mijn iPhone weer.

Sonos moet natuurlijk nog wel het update probleem met de hoofdgebrruiker melding netjes oplossen.

Persoonlijk vind ik de update een verslechtering, o.a. onoverzichtelijk, warrige lay-out en zeer onvriendelijk

Zelfde probleem. Balen, uren mee bezig geweest. Wat is een utp kabel? Melding doen aan Radar? Aangezien heel veel mensen er problemen mee hebben.

Hier ook nog steeds geen leven te krijgen in mijn pas aangekochte SONOS Era 100. 

Badge

nog altijd geen oplossing ?

Ik gebruik geen Windows. Hier ook nog geen geluid uit de Sonos five en de Symfonisk. Goed waardeloos.

Reputatie 7

En de Mac app?

Heb zelfde probleem,  helaas nog niet opgelost . Kan mijn Trueplay niet eens activeren. Slechtste customer service ever.  Nooit aanraden Sonos. Ze lossen het probleem gewoon niet op

Reputatie 7

Ik neem aan dat je hebt uit- en ingelogd?

Ja, al meerde malen maar de melding blijft terugkomen en de functionaliteiten zijn nog niet beschikbaar

Reputatie 7

Welke functionaliteiten zoek je? Er is heel wat veranderd in de nieuwe app, en niet alles ten goede, zo lijkt het…..

Oh een utp = ethernet kabel. Ook al geprobeerd. Niet gelukt. Weet iemand een deskundige ict er die dit voor mij kan oplossen? Bv no cure no pay? 

Reputatie 7

Misschien even bellen met Sonos. 

Lijkt mij een goeie. Kan dinsdag weer.

Ik wil weer gebruik kunnen maken van TuneIn (radio), soundcloud en Spotify. 

Werkte voorheen ook goed, maar na de update werkt het niet meer, kan nu alleen streamen vanuit spotify. 

 

 

Ondanks inloggen als systeemeigenaar

kan ik product niet toevoegen, blijft maar vragen naar opnieuw inloggen als systeemeigenaar

Reputatie 7
Badge +3

Ben je zeker dat je de juiste inlogcodes gebruikt? Probeer hem anders bedraad toe te voegen.

Ook ik had de hier genoemde problemen. Er was een update nodig, moest hiervoor aanmelden als eigenaar maar hoe dan?

Oplossing ik heb een utp kabel gepakt,l en aangesloten op mijn Internet router. Eerst de Sonos devices volledig geïnitieerd, waarna ik via mijn app opnieuw deze kon toevoegen; ik had de app overigens ook al volledig verwijdert maar verwacht dat dit achteraf niet had gehoeven. Gelukkig weer muziek in huis na 2 dagen gedoe.

Sonos , dit moet echt niet kunnen; hoe heeft deze update door test scenario’s kunnen komen! 

Na de update heb ik geen toegang meer tot mijn streaming diensten. 

Bij mij idem probleem. Is bug va wifi. Plaats utp kabel in je Sonos, verbindt deze met je router, voor resetvevt uit van je devices en daarna werkte het weer bij mij.

 

 

Reageer