Skip to main content

Sinds vandaag willen al mijn sonos boxen niet meer verbinden in de app. Zowel de beam (gen2) als de ikea symfonisk (boekenplank gen 2) willen na het gereset te hebben (meerdere malen al) niet meer verbinden met mijn WiFi netwerk.

Heb het WiFi netwerk al geüpdatet, opnieuw gestart etc. Maar nog steeds geen resultaat. Sonos app ook een update gegeven. 

Wat kan ik hier nog aan doen? Het werkte altijd perfect en nu uit het niets doet het allemaal niks meer. 

Wanneer had je geen verbinding meer. Ik bedoel waarom ging je alles resetten wilde je muziek luisteren en werkte het van het ene op het andere moment niet meer?

Gisteravond werkte alles nog en vanochtend niet meer. 

Het fungeert als geluid voor de tv en speel af en toe Spotify er op af. Heb wel vaker gehad dat hij van ene op andere moment niet meer werkt. Maar toen was het resetten opnieuw instellen en het werkt weer. Resetten lukte nu wel alleen krijgen alle boxen nu geen verbinding meer met de WiFi dus kan ze niet meer goed instellen via de app nu. 

Hij vind de apparaten wel in de app. Alleen op moment dat het dan met de WiFi moet verbinden dan krijgt hij dit niet voor elkaar. 

Na heel veel opnieuw proberen en de app 10 keer opnieuw te geven geïnstalleerd op m'n mobiel werkt het nu eindelijk weer. 

Heel vreemd, maar wel fijn voor je 

Reageer