Vraag

werking-app-update-2024(zwarte app)

  • 9 June 2024
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

Op vele forums is het al duidelijk, dat sinds jullie de update van de nieuwe sonos app gelanceerd hebben, niet enkel het gebruiksgemak, maar de werking sub-optimaal geworden is.

ik ben al jaren trotse bezitter van meer dan 10 sonos producten en kocht onlangs nog de sonos victrola platenspeler en de move 2; maw heb duizenden euro’s (5cijfers) uitgegeven aan jullie producten, dus aan mijn enthousiasme ligt het niet.

 Aan mijn thuis situatie ook niet, heb het snelste internet mogelijk op dit moment, 400mbs download snelheid en een mesh technologie deco wifi systeem, sinds de update kan ik de werking van sonos als volgend evalueren:

  • werkt totaal niet: 3/10
  • werkt met waanzinnig trage reactiesnelheid na aangeven van commando: 5/10
  • werkt normaal: 2/10

ook de verbinding met geïmporteerde of naar mijn gebruikte streamingdienst (Spotify), is de werking verre van optimaal tot soms niet werkend…

Aan de technische dienst van Sonos; wanneer plannen jullie hieraan iets te gaan doen?
ik gebruik ook deze installatie in een werkomgeving mer klanten, deze moet permanent werken.

ik kijk uit naar een spoedige reactie en nog meer naar een oplossing,

 

mvg,

 

Patrick


2 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat een verschrikkelijk ingewikkeld verhaal zeg. Dit betreft overigens een gebruikersforum waarin gebruikers elkaar treffen. Toch benader je Sonos hierin rechtstreeks. Zij zullen dan ook niet reageren en daarom draagt dit ook niet erg bij aan het komen tot een oplossing.

Overigens heb je wel heel veel meer apparaten nodig dan 10 om aan een aanschafwaarde van 5 cijfers te komen, of tel je daar ook de cijfers achter de komma bij? Erg indrukwekkend hoor.

Dat je internet erg snel is heeft ook niets met de lokale netwerk te maken, maar dat zal je ongetwijfeld weten. Zelf heb ik het goedkoopste internet abonnement bij Caiway met de traagste snelheid en ervaar nauwelijks problemen met de nieuwe app. 
Zou dat dan de oplossing wellicht zijn, een minder goed internet nemen?

Reputatie 7

Dat je systeem niet meer werkt als vroeger is inderdaad vervelend. De manier waarop Sonos dit heeft aangepakt (technisch en qua public relations) is buitengewoon droevig. Maar voor een oplossing moet Sonos weten dat er een probleem is: bel dus met ze!

En inderdaad, ook voor mij is het hiervoor niet echt relevant hoeveel geld je aan Sonos hebt uitgegeven. Verwacht je voorrang of zo?

Reageer