Vraag

wekker

  • 7 June 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Ook ik worstel met de nieuwe update van de app. Sleeptimer verdwenen, hoezo?? De wekker zetten gaat goed, alleen gaat hij om 08.53 af terwijl ik 06,53 heb ingesteld op een radiostation. Eindtijd niet in te stellen dus blijft hij de hele dag aanstaan. Een tweede wekker op een andere tijd met geluidssignaal doet het helemaal niet. De tijdzone op IPad staat goed ingesteld. Ook de volume regeling is een ramp. Zet hem op 12 en gaat vervolgens automatisch op 25. Iemand een idee hoe dit alles op te lossen?


 


5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Sleeptimer is met de laatste update terug.

twee uur tijdsverschil…… geen idee ik werk niet met alarmen, maar las hier meer berichten over.

Eindtijd zou je moeten kunnen instellen. Ik zag dat deze standaard op 2 uur staat, maar dat kan je veranderen bij de opties.

Volumeregeling lijkt hoe dan ook nog niet echt lekker te werken. Soms een vertraging waarbij je na verstellen de schuif ineens heen en weer ziet gaan om op het goede punt te eindigen.

 

Dank, gevonden! Wel ver zoeken, het is gelukt. Kijken of het morgen wel allemaal werkt.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoe dan? In de iPhone app (80.02.04) is tijd en tijdzone instellen bij systeem, beheer, nog steeds niet terug of mis ik iets? Anders blijf ik gewoon liggen morgen… oh ja, het is weekend. 😅

Slaaptimer te vinden in systeem, kies bijvoorbeeld slaapkamer, rechtsonder … Als deze op uit staat dan klik en tijd aanklikken.

 

Reputatie 3
Badge +1

Jawel, maar dat gaat het probleem dat je wekker 2 uur te laat afloopt toch niet oplossen? Volgens mij wordt dat veroorzaakt door een tijdzone instelling die normaal te vinden was in je instellingen maar nu er niet inzit. Zal wel terugkomen maar ik zie het nergens meer. 

Reageer