Weet je zeker dat je je wachtwoord van je wifi moet invullen? Zou het kunnen dat je je Sonos account even opnieuw moet aanmelden?
Ik druk mijn bluetooth in terwijl ik de stekker er in doe. Overigens vind hij mijn Era 300(Ben ingelogd op mijn Sonos app) en word verbinding gemaakt. Nu komt mijn wifi in beeld en onder moet ik wachtwoord van mijn wifi invullen. dat lukt niet. Ik krijg de melding:
We konden geen verbinding maken met kpn….. Controleer of je het juiste wifinetwerk en wachtwoord gebruik, en probeer het opnieuw.
Ik zou in het KPN modem een nieuw wachtwoord aanmaken met "wachtwoord vergeten".
Dan ontvang je een een mail met instrukties. Daar wijzig je het wachtwoord. En als laatste in de Sonos
het nieuwe Wifi wachtwooord ingeven. Het Wifi wachtwoord moet je dan ook wijzigen op e.v. aanwezige andere wifi aparaten.
Hallo ieder,
Ik heb mijn bluetooth en netwerk gereset en daarna weer vervinding gemaakt. Het werkt weer zoals het moet.
Werkt niet meer na de update van 4 dagen geleden bij mij code 1000 is weer waardeloos
Wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen?