Dit lijkt iets waar sommige gebruikers in sommige situaties last van hebben. Zelf met iPhone 13 en iPad Air 3 ook dezelfde ervaring. Alles geprobeerd t/m andere router, volledige reset etc., niets heeft geholpen. Het loskoppelen van de surrounds lijkt eea te verbeteren maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bij mij is dit probleem erger geworden zo’n 2 à 3 updates terug, ik hoop nog op een oplossing door Sonos.
Overigens loopt bij mij de wachttijd soms op tot bijna een minuut.
Het lijkt mij niet aan het netwerk te liggen, zolang de app niet in de “pauze-stand” komt gaat het goed, de muziek begint ook direct te spelen na de eerste selectie.
k heb een Sonos3 oud beestje maar als die het doet nog helemaal prima!!
Als ik mijn Sonos afspeel gaat het een half uur goed en dan begint die te “TIKKEN” eerst langzaam en daarna steeds sneller, lijkt net een tijd bom.
Hoe verhelp je dit? Loskoppelen van mijn Sonos Bridge??
Grt. Arthur
@Arthur1 Even over een community als dit. Je hebt je vraag nu op twee plekken neergezet, die allebei niet echt over jouw onderwerp gaan. Naast het feit dat één keer een vraag stellen voldoende is, zou het de volgende keer handiger zijn om een nieuw topic te openen als je niet direct een onderwerp kunt vinden waar jouw probleem al besproken wordt. Zie voor mijn antwoord op je vraag