Skip to main content

Sinds de uitrol van de nieuwe Sonos app vindt mijn dure systeem 8 van de 10 keer geen producten (geen producten gevonden) terwijl dat met de vorige app steeds feilloos lukte. Ik heb dus erg veel geld uitgeven voor een product dat ik meer dan de helft van de tijd NIET kan gebruiken. Neen, ik heb geen nieuw(e) android toestel(len) en neen, mijn modem is niet vervangen. Evenmin is er iets veranderd in mijn systeem...... of ja toch..... ik heb een nieuwe (door de strot geduwde) app!!!

Leest Sonos eigenlijk de commentaar hier wel?

Precies de afbeelding die Edwin deelt zie ik 9 van de 10 keer als ik de app start.

Ik weet niet of Ron misschien voor Sonos werkt maar het lijkt erop.

Als ik voor Sonos zou werken had ik dit probleem wat jullie hebben allang aangekaart. Nee, ik werk als systeem/netwerkbeheerder net als jij Leon 😊maar dan bij o.a. een Dansstudio. Ik ben een voormalig radio medewerker die enorm kritisch is als het om audio gaat. Ik heb een geluidsstudio boven waar ik remixen maak voor de dansschool, waar ik al vele goede reacties op heb gekregen. Dus geen werknemer van Sonos. 

Deel je die ook op SoundCloud? Ben nu wel benieuwd naar je mix kwaliteiten...

@ronvmeijer   ja je bent een voorvechter en zie aan je avatar dat je Iphone user zijt.

maar je kan niet ontkennen dat iedereen miserie heeft. maybe omdat  bij mij bvb Android 14 draait.

Hier een android gebruiker en 0 problemen! 

Ik wist dat jij geen problemen had Ronald, maar dat je Android gebruikte wist ik niet. Valt weer mee dan. 😊

@ronvmeijer   ja je bent een voorvechter en zie aan je avatar dat je Iphone user zijt.

maar je kan niet ontkennen dat iedereen miserie heeft. maybe omdat  bij mij bvb Android 14 draait.

Ik wist dat jij geen problemen had Ronald, maar dat je Android gebruikte wist ik niet. Valt weer mee dan. 😊

We gaan nu toch niet in een IOS en Android discussie terecht komen, want dat gaan wij winnen!