Vraag

vernieuwde app

  • 14 May 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

De vernieuwde app opent erg traag op telefoo. Volume instelling opent daarna,  nog trager.

Ga ik anders doen op telefoon,  is de app alweer gesloten.  Kortom voor mij geen verbetering. 

Iemand tips?


5 Reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook geen antwoord hoe je je weg vind in deze rommel app. Ik heb wel de Caro van Sonos een mail gestuurd met mijn mening hierover. Hij kan er mee doen wat hij wil . Misschien moeten. We hem allemaal een mailtje sturen. Dan gaan ze misschien vlotter de app bijsturen CEO @ sonos.com Mister Spence . Sorry dat ik ook geen oplossing heb. Mijn systeem zit ook volledig in de knoop. met groeten

Badge

Hallo, ik hen hetzelfde probleem op mijn telefoon. De app reageert met heel veel vertraging. Zowel bij bewerken van volume als bij kiezen van een ander nummer of zender. Tot wie kunnen we ons richten om dit te melden?

Gisteren probeerde ik de klantendienst van Sonos te bellen maar er is een gemiddelde wachttijd van 40min???

Begrijp ik het goed dat we mail moeten sturen naar ceo@sonos.com?

Badge

Van een (duur) kwaliteitsproduct mag je toch beter verwachten

Reputatie 7

Je zou ook kunnen proberen eens te bellen met Sonos.

Badge

Een uur wachttijd.  Heb al eens eerder contact gehad.  Maar niet gewenste succes.  Kpn superwifi is niet compatibel met sonos one eerste generatie. Sonos heeft daar geen oplossing voor. Nieuwe WiFi versterkers kopen bij kpn. Duh

Reageer