Skip to main content

Is er een methode om de uitermate irritante reclame uit te schakelen als je gebruik maakt van de Sonos App voor he5 selecteren van je favoriete radiozender. Ook tijdens nieuwsuitzendingen en/of belangrijke mededelingen, krijg je 1 minuut reclame. Als ik dit had geweten was ik voor een ander muziek systeem gekozen. Ook het kiezen van zenders gaat 9 van de 10 keer niet goed. 
 

Heb nu de apps van Radio10 en Veronica op mijn telefoon en iPad staan, vervolgens stream ik deze naar de Sonos speakers. Geen reclame meer, geen verstoringen.

 

Sonos , aub ga terug naar de versie van twee jaar terug, die werkte veel beter.

Of kom een serieuze betere versie van de Sonos App.

Ook jij krijgt graag geld voor het werk wat je verricht. TuneIn verzamelt alle radiostations tot een overzichtelijk geheel en verricht daar dus werk voor. Voor niets gaat de zon op.

Dit is overigens geen verdienmodel voor Sonos. Zie het als YouTube, vroeger alles zonder reclame, nu continu reclame. Laten we hopen dat TuneIn het beperkt tot aan het begin of bij wisselen van station.

Overigens zal dit dus niet uitmaken wanneer je voor een ander muzieksysteem kiest, of je moet gaan voor DAB.


Je zegt “Ook tijdens nieuwsuitzendingen en/of belangrijke mededelingen, krijg je 1 minuut reclame.” Ik gebruik TuneIn regelmatig, maar ik krijg enkel een reclame bij de start van een nieuwe TuneIn-stream. Weet je zeker dat deze reclames van TuneIn komen?


Nee, Sonos wordt net ff te laat opgestart en dan is het nieuws al begonnen 😂 Eigenlijk is dus de reclame niet irritant, maar is de gebruiker de boosdoener. 


Ah, OK. Tja, dat kan TuneIn natuurlijk niet weten.


Is van mij ook een aanname 🫣


Reageer