Heb je het al op S1 geprobeerd? Bij mij werkt s1 wel snel.
Heb je zo’n oude telefoon (lees oud besturingssysteem) dan?
Vanaf het moment van aanklikken app duurt het 2,5 minuten? Dan zou ik eerst eens kijken naar je telefoon
Mijn telefoon zal ongeveer 3 jaar oud zijn. Relatief naar mijn leeftijd 66 vind ik dat niet oud maar daar zullen jongeren anders over denken.
Alle andere apps op mijn telefoon werken wel goed. Het lukt (mij) niet om naar s1 te gaan.
Playbar zou niet compatibel zijn nu deze geüpdate is naar s2. En sonos zegt in de instructies dat mijn Playbar zowel op s1 als s2 zou moeten werken. Moet ik sonos (de instructies) nou wel of niet serieus nemen?
Het systeem heeft jaren vanaf 2017 probleemloos gewerkt en veel luisterplezier van gehad. Totdat ... Zo jammer.
Het systeem is al meerdere keren naar fabrieksinstellingen gereset en de app is al meerdere keren verwijderd en opnieuw met fabrieksinstellingen geïnstalleerd.
Zoals gezegd alle apps werken behalve sonos.
Welke telefoon gebruik je?
Het terugbrengen naar S1 staat ook wat lastig omschreven. Je moet hem eerst resetten om vervolgens de S2 app op te starten. Daarin moet je vervolgens de meldingen negeren en kiezen voor iets van ondersteuning (kan het niet meer zelf reproduceren) waarna je een keuze krijg om de playbar naar s1 om te zetten. De oude firmware wordt dan geplaatst via nog 2 resets. Hierna kan je hem toevoegen aan de s1 app.
Ik moet er nog maar eens voor gaan zitten.
Bedankt voor de info