Vraag

Tijdelijk terug naar S2

  • 12 May 2024
  • 10 reacties
  • 282 Bekeken

Ik vindt dat Sonos hier de plank flink mis slaat. Ze brengen een nieuwe app uit zonder een goed test pannel erop los te laten. Geen vragen over de app aan een community zegt al heel veel hoe arrogant Sonos tegen de gebruikers aankijkt, 

Het belang van Sonos is omzet en totaal niets met de gebruikers heeft, anders lanceer je geen app met zoveel problemen.

Op z’n minst ga terug naar de oude app en bouw je de nieuwe app veel beter af….

Ik lees ook nergens excuses en/of de oude tijdelijk terug komt.

 


10 Reacties

Reputatie 3

Ik kan nog maar op 1 van mijn 3 sonos netwerken op 3 locaties met mijn app op mijn iphone.

Onvoorstelbaar dat sonos een oplossing gaat zoeken tegen “medio juni”. Het heeft altijd gewerkt, hoe moeilijk kan het dan zijn om dit op te lossen.  Ik kan gewoon 2 van de 3 systemen gewoon niet meer bedienen door een amateuristische update van een app.

Gewoon te belachelijk voor woorden!

Reputatie 7

Op Android wel, op iOS eigenlijk niet.

Ik zie de oude app op playstore niet meer staan,dus was crèmekleurig,hoe wat? Bedankt alvast

Reputatie 7

Overigens is S2 de firmware van het systeem. Beide apps zijn dus S2.

Reputatie 4
Badge +2

Ik vind het zo vreemd, eerst dacht ik problemen te hebben, maar alles werkt gewoon zoals ik het van Sonos gewent ben. Ik snap werkelijk niet dat er bij jullie van alles mis gaat. Hoe kan het nou bij mij wel goed werken zonder één probleem.

Ik vind het zo vreemd, eerst dacht ik problemen te hebben, maar alles werkt gewoon zoals ik het van Sonos gewent ben. Ik snap werkelijk niet dat er bij jullie van alles mis gaat. Hoe kan het nou bij mij wel goed werken zonder één probleem.

kun jij wel bij je media bibliotheek dan?

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan gewoon bij m’n Apple Music en Sonos/TuneIn Radiostations als je dat bedoeld. Ik heb op Google Drive ruim 13.000 muziek files staan waar ik non-stop muziek via m’n iPhone stream, dat gaat via Apple AirPlay, de library is te groot om in één keer in Sonos te laden. Dit is ter vervanging van m’n NAS die aan z’n einde was. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb ook geen problemen. Ok, er zijn dingen achterwege gelaten en er zijn dingen die niet echt lekker werken. Maar toegegeven ik maak ook niet overal gebruik van. Nu heb ik wel een NAS en de media bibliotheek werkt gewoon prima. Gros van de problemen met de bibliotheek wordt veroorzaakt dat gebruikers nog oude SMBv1 shares hebben draaien of niet de juiste read/write permissies hebben op shared folders op andere devices. Ok, Sonos heeft een popup gehad in de app waarin aangekondigd werd dat SMBv1 niet meer gesupport werd binnen een paar weken maar ik heb die popup nooit gezien... Is dat omdat ik geen SMBv1 shares had draaien of is die popup helemaal nooit te zien geweest in onze regio? Maar dan nog…had de gemiddelde gebruiker hier wel wat aan gehad? 

Hier had Sonos wel een taak gehad. Deze update had veel beter begeleid moeten worden. En het is ook teveel in 1 keer. Zouden ze dan toch de app af willen hebben voordat de nieuwe koptelefoon op de markt kwam? 🤔 

Bij ons waardeloos, sinds update 2x verbinding met Sonos, bij elkaar uurtje, voor de rest geen verbinding, oplossing? Zelfs vorige week Vrijdag 2,5 uur met Sonosoperator aan de telefoon bezig geweest met allerlei capriolen, toen alles oké voor 'n half uurtje, daarna viel verbinding weer weg, en niet meer terug tot nu.

Help!!!!!!!!

kun je terug oude app installeren?

 

Reageer