Era 100 en Beam synchroniseren niet
Stel je een vraag?
Excuses, ik heb inderdaad wel een vraag, niet zo specifiek over synchronisatie, wel over het haperen van de Era 100 in combinatie met televisie kijken. Dat doet ie niet bij luisteren van muziek (Spotify). Wel dus bij tv kijken. Wifi signaal is sterk genoeg, ook al reset gedaan enz.. heb je enig idee hoe het komt dat het blijft haperen? Bedankt voor je antwoord alvast!
Wat bedoel je precies met haperen? En wat bekijk je op dat moment op tv en is dat stereo of 5.1 wat geeft de app dan aan?
Het geluid valt om de paar seconden weg. Alleen bij tv geluid dus. Luisteren via een app (Spotify of radio apps) gaat prima. De instellingen in de app en tv staan op PCM.
Één of meerdere Era 100? Heb je de Era’s ingesteld als surrounds? Of zijn ze/is hij gegroepeerd met de Beam?
PCM is geen instelling in de app overigens, maar een weergave van wat de Beam binnenkrijgt van de TV. Als je surrounds hebt is Dolby 5.1 mooier.
Ik heb uiteindelijk contact gehad met de winkel waar ik hem gekocht heb. Die vonden het ook heel vreemd en de speaker is geruild voor een nieuwe. Deze is nu aangesloten en lijkt het perfect te doen
Inderdaad vreemd. Fijn dat je het nu voor elkaar hebt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.