Skip to main content

Goede avond,

Ik heb in onze huiskamer 2 subs. Een gen 3 en een gen2.

 

Nu heb ik in mijn garage (mancave) een amp opgehangen en 2 sets Sonance by Sonos in Ceiling speakers gemonteerd. Hier zou ik graag nog een sub bij voegen. Is dit bijvoorbeeld mogelijk door nog een sonos sub aan te kopen of gaat dit niet omdat alles op een en hetzelfde wifi netwerk zit? Of is het dan alleen mogelijk met een active subwoofer?

 

Ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen. 

 

Groeten Remi

Er is wel een limiet aan het aantal subs wat je aan een soundbar kunt koppelen (2) Geldt volgens mij voor elke kamer, dus zolang je geen 3 subs per kamer gaat gebruiken ZOU het moeten werken. Ik zeg met name ZOU want met de nieuwe app weet je het maar nooit. Schaf hem rechtstreeks bij Sonos aan dan kun je er altijd weer makkelijk van af. 


Je Amp staat in een andere “kamer” in de app dan de soundbar, toch? Dan kun je daar gewoon een Sub aan toevoegen. Volgens mij kan de Amp maar één Sub aan, overigens. Aan de Amp kun je overigens ook een (actieve) niet-Sonos subwoofer hangen. Dan wel bekabeld.


Oke. Dus als ik het goed begrijp zou ik nog een sub toe kunnen voegen aan mijn amp? Desnoods een externe. Wat zouden jullie in dit geval aanraden. Wil graag een compacte sub. Zodat hij niet zo aanwezig is.


Hoezo “nog een sub”? Er hangt toch geen sub aan de Amp? Elke “kamer” in de app kan een Sonos Sub bevatten, bij de soundbars zelfs twee (mits één ervan een Gen 3 is).

Van niet Sonos subs weet ik te weinig om je te kunnen adviseren.


Nee, er zitten er 2 aan mijn arc in de huiskamer. Maar wil ook graag een sub in de garage. Zo is het misschien helderder wat mijn bedoeling is.


Hoi @RemideHoog 

Een mini Sub is een optie.

 


Nee, er zitten er 2 aan mijn arc in de huiskamer. Maar wil ook graag een sub in de garage. Zo is het misschien helderder wat mijn bedoeling is.

OK. Dat kan dus gewoon.


Reageer