Hallo, ik krijg mijn sub mini niet meer zichtbaar in de app na de update. Alles geprobeerd wat via chat is geadviseerd, geen resultaat. Als ik probeer een sub toe te voegen vraagt de app of ik een tweede wil toevoegen. Ik installeer via iPhone 14
Waarom hebben jullie toch zoveel problemen hiermee?
mik begrijp er helemaal niks van. Gisteravond een pittige storing bij m’n provider. Alle internet voor een flink aantal uren eruit, geen Sonos apparaten meer zichtbaar. Later toen de storing verholpen was kwam alles weer gewoon online en werkt alles weer zoals voor de storing … je raadt het al … zonder problemen. Ik begrijp niet waarom ik niet en zoveel anderen wel problemen hebben. Echt waar niet.
Ik ben blij dat niet iedereen deze problemen heeft. Voor degenen die ze wel hadden en hebben opgelost hoor ik graag hoe.
Waarom hebben jullie toch zoveel problemen hiermee?
mik begrijp er helemaal niks van. Gisteravond een pittige storing bij m’n provider. Alle internet voor een flink aantal uren eruit, geen Sonos apparaten meer zichtbaar. Later toen de storing verholpen was kwam alles weer gewoon online en werkt alles weer zoals voor de storing … je raadt het al … zonder problemen. Ik begrijp niet waarom ik niet en zoveel anderen wel problemen hebben. Echt waar niet.
Waarschijnlijk zijn er heel veel mensen met een te ingewikkeld netwerk of wifi versterkers waar Sonos op dit moment niets mee kan. Het is jaren goed gegaan maar nu komen de problemen boven drijven...
Na app update is het er niet echt beter van geworden, of ben ik de enige die dat ondervindt, vond de vorige app gebruiksvriendelijker.
Ik vind hem juist wel gebruiksvriendelijker en ziet er een stuk mooier uit. Maar ik begrijp ook dat als mensen steeds problemen hebben ze liever een goed werkende app hebben.
Ja Ronald dat zou kunnen. Een veel te moeilijk geconfigureerd netwerk. Gedaan door die kennis of een familielid die er verstand van heeft. Ik bedoel dit zeker niet denigrerend hoor. Wellicht dat met deze software er meer gevraagd wordt van alles. Ik vind de app ook gebruiksvriendelijker dan de vorige versie, maar kan me ook heel goed voorstellen dat wanneer het niet goed werkt je weer terug zou willen naar de vorige versie wat in dit geval niet mogelijk is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.