Skip to main content

Ik wil de Sub Mini uit m’n bestaande ARC configuratie verwijderen, maar uiteraard loopt dit telkens mis en krijg ik de melding om het opnieuw te proberen . Aangezien dat op bezigheidstherapie gaat lijken ben ik er maar even mee gestopt. Toch denk ik wanneer hij wel in de systeem configuratie staat het de ARC belet om de diepste tonen op zich te nemen om dat die nou juist naar de Sub Mini gestuurd moeten worden.

Ik heb nergens problemen mee, maar dit is wel even een dingetje….

Gek genoeg had ik daar ook problemen mee. Ik heb hem toen even bedraad aangesloten en toen lukte het wel. Of dat was toeval… je weet het niet met deze app. 😂


Het klinkt niet echt zoals het dan zou moeten, maar ik ga het wel even proberen. Wie weet. Dank voor je reactie.


Maar helaas, geen resultaat. Ik heb de Sub nu maar een harde reset gegeven hopende dat ik hem straks wel kan verwijderen. Hij is weg, gelukkig. Ik heb er nu wel eentje staan die toegewezen wil worden en die kan ik niet verwijderen. Wellicht straks gewoon verdwenen uit het overzicht, want hij is stroomloos gemaakt.


Toch gelukt allemaal. Ik heb IOS18beta op m’n iPhone staan en omdat de totale Sonos S2 app helemaal goed werkt zocht ik het niet daarin. Heb op de Phone van m’n vrouw alles geregeld. Die draait nog wel gewoon IOS17


Goed dat je het meldt!


Natuurlijk, we zijn er om voor elkaar de problemen proberen op te lossen. Dus als je iets ‘ontdekt’ zet je dat hier ook neer lijkt mij.
Een interessant en grappig detail is dat de S2 app van Sonos zoals die nu is, perfect draait op de Beta5 versie van IOS 18 met uitzondering van TruePlay instellen. ☺️


Reageer