Beantwoord

sonosapp op startscherm bedienen

  • 18 April 2024
  • 11 reacties
  • 134 Bekeken

Als ik muziek aan het luisteren ben en ik wil na enige tijd het volume veranderen dan moet ik op mijn iPhone weer de toegangscode/vingerprint invoeren, de sonosapp openen, het sonosapparaat kiezen en dan het volume veranderen. Vroeger had ik middels het toegangsscherm direct toegang.

icon

Beste antwoord door RobRaven 20 April 2024, 15:44

Bekijk origineel

11 Reacties

Zit nu ook niet meer Android. Voorheen kon je vanuit je vergrendelscherm het volume regelen, kan dus ook niet meer! Nu eerst met code je scherm ontgrendelen en dan sonos opstarten en dat alle keren weer....zo irritant!

Als ik dit geweten had, dan had ik de update nooit gedaan!

Reputatie 7

Op Android kun je de oude versie van de app nog terugzetten. Zie elders op deze community.

Bij mij werkt dat niet, ik kan sonos 1 wel downloaden, maar dan wil ik m downgraden, dus dan moet ik alles resettenen en daar ben ik niet gerust op. Ze raden  dit ook af als je een probleem wil oplossen, dat dit niet de goede manier is...dus ja wat moet ik hier mee?

Reputatie 7

Downgraden moet je starten vanuit de S2-ap toch? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/downgrade-a-sonos-product-to-s1# Geen idee of de nieuwe app daaraan iets veranderd heeft….

Ik had sonos 2 verwijderd en toen sonos 1 geinstalleerd en daar loop ik dus vast.  Dus eerst sonos wer maar weer op en dan weer ff zoeken hoe verder kan.

Dankjewel voor het meedenken!

Vanuit de sonos 2 kan je niet downgraden, alleen via de sonos 1 die je via google play kan downloaden en daar kwam ik dus niet verder mee!

Reputatie 7

Op een Android telefoon kun je de oude app nog installeren vanaf apk-mirror. Daarmee kun je wel downgraden volgens mij.

Kan dat eenvoudiger?

Helaas heeft Sonos enige tijd geleden deze functie om via het iPhone startscherm de Sonos te bedienen uit de App verwijderd 

Reputatie 7

…. onder druk van Apple, die dit niet langer wilde.

Balen! Bedankt voor uw reactie

Reageer